Gå til innhold

Erfaring med bukser fra Motherhood

Anbefalte innlegg

Jeg fikk buksene mine fra Motherhood i dag, og er bittelitt usikker på hva jeg synes. De passet meg jo, til tross for at jeg bestilte en størrelse mindre enn min vanlige størrelse. Jeg kjøpte vanlige jeans, ikke plus size. Det var stretch i begge buksene, og de var behagelige og ha på, men jeg syns de var så ettersittende. Litt sånn "skinny jeans" aktig, og det er jeg usikker på om jeg har figur til altså.

Det jeg lurer på er om noen av dere som har kjøpt bukser derfra har erfaring med at buksene kanskje blir litt videre etter bruk?

Nå sitter jeg og er litt usikker på om alle de vanlige buksene i XL fra Motherhood er så trange, og SKAL være sånn. Om jeg bestiller str 1X i plus size, og det er romsligere bukser så kan det bli for stort siden disse tross alt passet.....

Ka dokker trur?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141603675-erfaring-med-bukser-fra-motherhood/
Del på andre sider

Fortsetter under...

får mine i dag rekner jeg med, så jeg kan gå inn å svare i morgen :P jeg bestilte ut i fra d vektskjemaet de hadde.

jeg er 111 kg og 170 cm, så jeg bestilt 1 x. er veldig spent, da alt i alt d blir d koster en god del for ei bukse, så om den ikke passer blir jeg lei meg ja :(

• 3 uker senere...

trenger sårt bukser, og buksene fra motherhood virker supre!! eneste minus er at jeg syns det er skummelt å bestille fra utlandet om det ikke passer å må returneres... har ikke flust av penger så er ikke bare å ha de liggende heller...

Annonse

Min erfaring er at buksene er ganske store i størrelsen (hvertfall buksene fra plus size), men de er også litt korte for meg som er 177 høy. Men ellers er jeg kjempefornøyd. Sitter godt oppe når man får riktig størrelse og er veldig behagelige.

• 1 måned senere...

Overveier sterkt å kjøpe buker der, da jeg ikke finner noen her i området. Men er LIVREDD for å ende med "skinnyjeans" eller lign. Hater "kondomklær" for å si det sånn, hehe - er ikke pent til meg :-). Synes de har mye fint der, men er så vansklig mht til str. De buksene jeg brukte mest før jeg ble gravid var et par svarte bukser fra Lindex i str. 48, men aner virkerlig ikke hva jeg skal bestille. Er XL nok eller skal jeg bestille plus size?? Har funnet to par jeg kunne tenke meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...