Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 I dag har jeg vært og fått akkupunktur i forsøk på å bli gravid. Denne gangen ble jeg anbefalt å kjøpe "baby-klister" / Fructus Femina - noe jeg har gjort. Grunnen til det er at jeg tidligere har mistet, og er veldig redd for å gjøre det igjen neste gang jeg blir gravid. Er det noen med positive erfaringer med "baby-klister"? Synes det er veldig spennende å prøve noe nytt!
*Baby#3* Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har foreløpig ikke så mye erfaring, men jeg bruker babyklister nå. Begynte for halvannen uke siden. Jeg har mange aborter bak meg, og har noen mnd nå gått til akupunktur og fått beskjed om å ta dette homeopatmiddelet. Håper det hjelper hos oss begge! Lykke til!
Fanny74 Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Hei! Eg har blitt gravid ved prøverør 2 ganger, og har begge gangene tatt akupunktur og babyklister. Veldig mange som bruker det, eg er i utgangspunktet "skeptiker", men eg trur på det:-) Lykke til!
Lille Smurfen Skrevet 22. mars 2010 #4 Skrevet 22. mars 2010 Brukte det denne gang etter 3 sa på rad. Satt som et skudd og jeg har brukt "abortdose" hver gang jeg har sett antydning til blod i ren redsel. Men det har fungert og nå er jeg i uke 11 og ingen tegn til noe galt. Kanskje virker det ikke, kanskje gjør det det. Samme for meg, det viktigste er at det gir meg trygghet og håp. Syns det var lettere å ha noe å gjøre når jeg begynte å blø og det var for tidlig med UL, enn å bare sitte der uten å kunne gjøre noe som helt annet enn å vente. Samme med ventetiden fra EL til testedato. Jeg har ikke prøvd akkupunktur.
Frøken håpefull - er mamma! Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2010 Godt å høre at det er noen med positive erfaringer:-) Nå er det en drøy uke til jeg kan teste om jeg er blitt gravid denne gangen. Og jeg er veldig spent! Foreløpig kjenner jeg ingen symptomer, men det gjorde jeg ikke forrige gang heller så tidlig. Lille Smurfen: Når du brukte "abortdose" ved antydning til blod - sluttet blødingen da? Eller antydningen av blødning? Det jeg gruer meg mest til når jeg blir gravid igjen, er om jeg skulle få blødinger. Jeg er redd jeg kommer til å få panikk bare ved en liten antydning. Jeg vet det ikke behøver å bety at det går galt, men det var det det betydde sist, så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå