Gå til innhold

hallo

kaffeplante

Anbefalte innlegg

jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne siden graviditeten ble oppdaget med vanntro:) Er i uke 12 og bortsett fra mye hodepine i fin form. Jeg tenkte bare å høre med dere her inne om noen har tatt UL i ca uke 12? Vil der anbefale det? Fæles så lenge til ordinær UL om 6 uker...ja vet jeg er utolmodig:) Hvor tidlig vil man med sikkerhet se kjønn.Sist kom babyen i uke 26 så rakk lisksom ikke å venne meg til tanken på å gå gravid helt....så håper denne gange å kunne føle meg gavid tidlig...tenkte derfor at en UL ville gjøre susen??

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Heia :)

Jeg tok UL ved uke 12 både første svangerskap og denne gangen. Du ser da et lite foster som har begynt å få armer og ben og som bukster rundt ;)

Kjønn er vanskelig å se så tidlig. Dette pga jentene er så tidlig veldig hoven at klitoris kan se ut som penis.

På Ullevål vil de ikke antyde kjønn så tidlig engang, men vet at det er en del som har fått antydet kjønn i uke 13 og 14.

Men dersom det er for å roe nervene så er det absolutt morro å se den lille der inne :)

et håp om å knytte "bånd" kanskje da jeg ikke føler meg gravid....er 5 uker til ordinær UL så kanskje jeg bare skal klare å bite tennene sammen og holde ut.....veeeelig interessert i kjønn ja....tenker at dersom jeg vet det blir det mere virkelighetsnært...har liksom ikke gått opp for meg enda at vi har lykktes med å blir gravid:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Var akkurat slik jeg tenkte når vi ble gravid med jenta vår.

Når vi fikk greie på i uke 20 (ekstra UL pga blødninger) så ble alt så mye mere virkelig. Da lå jeg og pratet til HENNE i stedet for den liksom.....

Det blir en oppveing om man skal koste på seg en tidlig UL, men vær i alle fall forberedt på at dere mest sannsynlig ikke vil få vite kjønn, men "bare" får hilse på den lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...