Gå til innhold

Noen som jobber som hjelpepleier og er gravid?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i begynnelsen av graviditeten, uke 8 og er ikke i så god form. Trött og lite energi. Kvalm, svimmel osv osv..

Har en god del tunge löft på jobb og det blir mer strekk smerter i magen av det..

Sliter med fibromylagi fra för av...

Har ikke fortalt at jeg er gravid..Pga min ökonomiske situasjon må jeg jobbe så mye som jeg kan fremover for å ha nok penger utbetalt under permisjonen.

Hvordan gjör dere det i forhold til jobben? Ennå har jeg ikke mage men det kommer med tiden..hvordan vil det bli å jobbe da?

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

du har rett på tilrettelegging. det er bedre å si i fra sånn at du kan få noe arbeid som er mindre tungt. Du må være forsiktig, ikke ofre helsa for å få penger... Hvis du sliter deg ut blir du tidligere sykemeldt vet du. da blir det ingen jobbing..

jeg jobber som miljøterapeut i samme sektor, får tilrettelegging, og slipper unna tunge løft og lignende situasjoner. Er mye ting som må gjøres på slike plasser, så det går fint an å tilrettelegge.

Tenk på deg selv og babyen. ikke pengene og arbeidsplassen, (evt sjefen.) Din og babyens helse er mye viktigere enn penger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...