celisa Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 hei. for rundt tre uker siden hadde jeg en blødning som varte en uke. masse frisk blod.. legen sa at mest sannsynligvis hadde mistet det, fikk inegn ultralyd time for og bekrefte dette. fikk bare beskjed at hcg nivået mitt sank.. men nå kjenner jeg små bobler som sprekker i magen.. kjennes ut som små spark da, har gått opp et kilo på tre uker men er litt i tvil på hva som skjer med kroppen min.. har jo 2 barn fra tidligere og burde no vite såpass hvordan små spark kjennes ut.. noen som har opplevd blødninger og at det likevel har gått bra?????
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 hei.. hvor langt var du på vei da? ville bestilt meg en privat ul jeg... men rart at du ikke fikk det av legen din...hmm...
ellaaa Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Så irriterende at du ikke kunne få UL for å sjekke! Jeg hadde blitt forbanna på legen og krevd UL.. Det er så ofte at en UL kan hjelpe til å berolige eller bekrefte/avkrefte mistanke men det er noen ganger umulig å få.. Hvor langt på vei var du da du fikk denne blödningen?
celisa Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2010 etter rett skal dette være min 13 uke. men er jo fortsatt i tvil da.. hadde jo ikke noen smerter eller noe når jeg blødde.. legen mente det var unødvendig, men enkelte leger er no bare sånn..
celisa Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2010 ja ikke sant.. men ble vel bare satt ut siden alt gikk så fort egentlig. fikk bare beskjed over tlf at hcg nivået mitt hadde sunket og det mest sannsynligvis var en SA, aldri fått bekreftet det skikkelig.. var rundt uke 10..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 enig med hun over her...men samtidig er det vel kaskje tidlig å kjenne spark i uke 13 selv omma har født før:::? ikke vet jeg... men få deg en ul uansett...du burde vel få mens løpet av en uke om du ikke var gravid da evt?
ellaaa Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Hvis du tror at det kan väre noe der inne så bestill deg UL..Det er nok best slik at du ikke går og tenker på det hele tiden..Jeg vet at jeg hadde gjort det.. Min venninne var fleregangs og kjente liv i uke 13 (ikke så mye og ofte) så jeg tror at det er fullt mulig.. Lykke til! Forresten bytt lege! For en dust!
celisa Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2010 tror jeg skal bestille en privar ul jeg for og være sikker.. spark og spark er no heller små bobler som sprekker. på minsten jeg har, kjente jeg tydlige spark i uke 15.. men som sagt vet jo aldri..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå