Gå til innhold

Gladjenta:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!:D

Hvordan går det med deg og prinsessa di???

Jeg og min lille Anton storkoser oss hjemme, nyyyyyyter spedbarnstiden og nusser masse på lillesnupp mens han enda vil ha nusser av mamma;)))) Han elsker å sove i armene mine, og jeg elsker nok enda mer å ha en sovende vakker baby i armkroken:))) Fins ikke noe mer avslappende!!!!!

Venter på bedre trilleføre, så skal siste rest av kiloer og "magedeig" jobbes med...;))) Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy søren så godt det er å være ferdig med graviditeten!!!!!!

stooooooooooooooooooooooor klem

Skrevet

Hello my dear ;)

Lenge siden sist...hahah :D

Med oss går det fint vettu...IN LOVE sa du?? <3

Har hatt et økedøgn på amminga, vært litt styr der med brystskjold osv, men virker som det tar seg opp nå igjen, jeiiiii :))))

Lille fine Eline blir nok småsprø av mamma sine smasker hele tida, men vi nyyyyter hjemmetida sammen om dagene ja, til det fulle! <3

Skjønner ikke at det går an å være så nydelig jeg??

Kan se på henne i timesvis, og får sååå dårlig samvittighet hvis lille må ligge for seg selv en liten stund..hehe *sukk*... :)

Vært ute å trilla litt et par dager nå, MAKAN til koooos !!!

Idag regner det jo sånn, så da blir vi inne, men ikke noe problem- har da ikke noe bekken som plager vettet av seg, masse vann og halsbrann som stopper deg fra all verdens gjøremål/ måltider/ snacks osv...

JEG EEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER Å VÆRE FERDIIIIII :))))))))

Godkos tilbake til deg og din lille vakker <3

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! så utrolig godt å kunne snu seg om natta uten problemer, ingen halsbrann og kranglete bekken:D looooooooooooovely!!!

Vært dårlig med trilling her, dårlig brøyta rundt omkring der vi bor... Hvor i Trondheim bor du? Har store planer om å trille litt på ladestien søndag, da har samboer fri også:))) Litt kjedelig med regnvær, men trøster meg med at snøen smelter fortere da så det kan bli vår!! En del snø på Ugla!!!

Gleder meg til de 6 første ukene er overstått nå, så går det an å føle seg helt normal igjen;)) 3t here i come!!!!!!! Gleder meg som en unge til å begynne å trene igjen!! Og da skal jeg jommen driste meg til et halvt glass rødvin også.. oh jooooooooooooooy!!! Nesten litt rart at vi er ferdige... Etter den fødselen har jeg absolutt ingen planer om flere barn iallfall...

Fortsett ny-forelska kosekosen og ha en fiiin kveld:)))

kleeeeeemmepå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...