Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fler som har ikm den 20 eller rundt der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også 20. mars :-)

Klarer nesten ikke vente med å teste, men blir så nedstemt hvis den er negativ....

Når skal du teste? Eller venter du bare til TR evt dukker opp??

Skrevet

Jeg også. :)

Skal teste i morgen tidlig.

Skrevet

jeg har ikm 23 mars:) Skal ta en tast i helga,hvis den er negativ så tester jeg ikm dagen:)

Håper vi alle tester positiv. Er så lei prøving no:(

Skrevet

Jeg har også IKM 20 mars:)

Håper, men har ingen følelse i det hele tatt på at jeg får noen positiv test denne mnd. Etter mange mange negative tester det siste året har jeg nesten mistet håpet, men det er ennå litt håp igjen:)

Skrevet

Jeg har ikm 21 mars:) er nesten helt sikker på at jeg er gravid denne mnd:) har mange sikre symptomer:)

noen som har testet postitivt allerede nå, som har ikm rundt den tiden??:)

Skrevet

IKM i går 17/3, ingen TR.. Neg graviditetstest i dag tidlig, men kjempe positiv EL-test i kveld, merkelig...??

Skrevet

Ingen TR eller positiv graviditetstest i dag heller.. Positiv eggløsningstest på morgenurin. Venter i spenning :)

Skrevet

Hei ;) Jeg har IKM den 21 eller 22.mars. Klarte ikke vente så jeg tok en test i går, men den var neg. Ble veldig skuffet, men håper den var neg pga litt for tidli testing... Det blir 3 pp her ;/

Skrevet

Tok en test idag jeg også,klarte bare ikke å vente:P men var selvsakt negativ, men er jo for tidlig å da:) Har ikm 23.

Dere må fortelle når dere har testet positiv da jenter:)

xxxxx

Skrevet

Ingen mens ennå, IKM i dag. Håper virkelig nå, men har ikke noen følelse på at jeg kan være gravid.

Håper de har g-tester på butikken, ellers må jeg vente til mandag.

Skrevet

Da kom TR her :( Så nå begynner 5 pp, tvi tvi :))

Skrevet

nei de hadde ikke det, så får ikke testet før mandag. Men det gjør jo ikke noe, for om mensen kommer så kommer den jo. Krysser fingrene for at den ikke kommer, men har på følelsen at den dukker opp i morgen:(

Skrevet

Jeg har hatt litt variable sykluser. Variert mellom 24-30 dagerForrige var 24 dager (den 24 feb) I går hadde det gått 24 dager.Ingen IKM og har fått ømme pupper.

Negativ test i går og i dag :-(

Vet jeg hadde EL den 10 mars.

Får ta helga til hjelp å teste mandag hvis IKM ikke dukker opp.

Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Ingen mens enda, håper så det gjør vondt i hele kroppen på at den ikke skal dukke opp i det hele tatt. Vil så gjerne ha en liten spire nå!

Skrevet

Heia.

Jeg har IKM i dag 21 mars og hårer jeg er gravid denne pp-en.

For en ukes tid siden hadde jeg noen pussige smerter/murringer i nedre del av magen og litt på høyre side. Har aldri kjent sånn før (har aldri vært gravid før heller)

Så jeg krysser fingrene for at TR ikke dukker opp.

Jeg tenkte jeg skulle vente til fredag eller lørdag med å teste sider jeg har skolesamling denne uken og kommer bare til å bli skikkelig ukonsentrert hvis jeg tar en test før jeg kommer hjem.

Lykke til alle sammen.

Hilsen

Skrevet

da jenter kom tante rød:( fader å....

Hvordan går det med dere?

Skrevet

Gikk ikke bra her heller, fikk TR 2 dager over tia:(, da vandrer jeg inn i min 10 ende pp

Skrevet

hadde ikm 2o mars...etter flere neg graviditetstester,så ble det en svak strek på lørdag.litt sterkere på søndag.

var hos legen og sjekka i dag,og jeg er gravid!

bestemte oss for å prøve i januar,og i februar hadde vi bare sex i gang!

så alt går an:)

lykke til jenter:)

Skrevet

Trodde jeg hhadde ikm 21 mars men siden tr kom 2 dager over tida sist pp så fant jeg ut av at den kunne komme 21-22-23. Trodde tr kom den 23 men det var bare noe brunt ( gammlt blod kanskje...sorry detaljene) og det varte i en dag så ble den borte. Har testet 2 ganger og begge negative. Så det er vel bare å smøre seg med litt tolmodighet.

Gratulerer til deg singo, langt over ikm testa du pos?

Skrevet

gratulere singo:)

Men jenter vi skal klare det vi også;) Vi må smøre oss med tålmodighet(akkurat som det er lett:/ )haha.

Ikm 20 april jeg nå så prøving blir straks rundt hjørnet;P

Skrevet

testet svakt positivt enuke etter ikm..

Skrevet

mandag er helligdag:-/ = stengt

men kanskje du kan få handlet deg en på lørdag?

Skrevet

hahah, nå så jeg at dette innlegget ikke var nytt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...