Mamma'n til Mia Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Hei! Jeg vurderer å kjøpe regntøy med fleece. Noen som vet om merker/leverandører som er bra på dette og hvor barna ikke blir våte gjennom?
Ruttetutt ヅ Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg vil ikke anbefale regntøy med fleece. Barnet ditt blir klam og våt av svette med det.
Renate :-) Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Vi kjøpte regndress fra spar kjøp og det er det første plagget jeg bare har kastet rett i søppla etter noen gangers bruk... Det ble fuktig mellom regntøyet og fleecetøyet og som hun over her sier.. klamt, vått og svett...:-(
Trolleliten Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Regndressen fra europris er litt foret og kjempebra. Billig og. Ellers så har snuppa hatt regntøy med fleece fra Leketøy (Stormberg er vel det?) og det har også vært supert =) Synes likevel regndressen er praktisk da den gir mer bevegelighet enn stivt regntøy
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Jeg pleier å kjøpe Navigare regntøy med fleece til datteren og har gjort det flere ganger. Har aldri opplevd at hun har vært klam eller at hun har klaget på det. Har kjøpt det på Coop obs.
Mamma'n til Mia Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. mars 2010 Takk! Hva koster de sånn ca? Den fra Europris og Navigare?
Willy Wonka Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Jeg kjøpte en regndress med fleeze under til min sønn i fjor. Tenkte at det var kjekt, da slapp han så mye annet under. Han var KLISS VÅT av svette etter kort tid, tross tynn ull under. Dressen var fra Reflex, kjøpte den på Barnas hus. Totalt ubrukelig. Puster ikke. Ikke glem at barnet ditt går/løper rundt og er avhengig av klær som puster godt. Jeg mener det virkelig, han var klissvåt....og det etter bare kort tid.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 jenta mi har abeko sitt regntøy med fleece, og hun blir ikke klam av det...koster ca 5-600 på bogerud;-)
Panterjenta85 Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 hva gjør dere når det regner midt på sommeren? har dere to sett da eller? Syns regntøy med fleece er utrolig upraktisk for det blir fort altfor varmt og om det regner har man ikke noe annet alternativ. Heller ha både en fleecedress og regntøy i tillegg
Trolleliten Skrevet 18. mars 2010 #11 Skrevet 18. mars 2010 Regndressen far Europris mener jeg koster 350,- Den er jo foret litt tynt, så passer ypperlig nå utover som alt smelter. Den holder jo sikkert til høsten og (str tenker jeg på) Ja, vi har dobbelt sett... tynt regnetøy uten for til varmere dager. Synes det er klumpete og ha på regnbukse utenpå dress, slik som mange barn gjør nå i tiden fremover. Det kommer jo sikkert litt an på hvor man bor - vi bor på østlandet og det fungerer regndressen supert. Er jo ofte sol på formiddagen, og da trenger man ikke ha så mye på under. Fleecetøy puster vel ikke sånn kjempe mye, så kan fort bli klamt med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå