Gå til innhold

Noen som har blitt hårfri etter laserbehandling? Er du happy happy??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sletet med hårvekst i mange år nå, og har vært til behandlign for noen år siden. Tok sist laser behandling, tror jeg tok 3 behandlinger.

Ble gravid og måtte slutte. Og har ikke kommet igang igjen med behandlingen... Kunne ikke ta laser da jeg ammet heller, og siden jeg er i full jobb og i ny jobb er det ikke lett å spørre etter fri... Håper jeg snart kan komme igang igjen.

Men har veldig lyst å se om det er noen som har en happy ending historie å fortelle! Blitt hårfri?

Jeg bruker høvelen hver morgen, og håper jeg kan slutte med dette en dag....

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på denne tråden. Har dessverre ikke samlet nok mot til å komme meg til behandling, men jeg sliter skikkelig.. Bruker også høvelen hver dag.. og psykisk tar dette knekken på meg snart:(

M.R.

Skrevet

Hvor er det dere fjerner hår med laser, om jeg får låv å vite?? jeg har også lyst å gjøre det nemlig...vet ikke hva som er vanlig å få laset bort...??

• 4 uker senere...
Skrevet

Eg får laserbehandling (ansikt), det hjelper. Får dette dekka via nav. Kvar helseregion har ei hudavdeling som har IPL-laser etter det min behandler seier. Få fastlegen til å sende søknad, jo fortare jo bedre - det er ventetid.

Ellers er det private klinikker som har laser, men tipper de behandlingane er dyre. I såfall er det viktig å be om prisoverslag Før behandlinga.... ellers kan det bli dyrt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...