Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har sletet med hårvekst i mange år nå, og har vært til behandlign for noen år siden. Tok sist laser behandling, tror jeg tok 3 behandlinger. Ble gravid og måtte slutte. Og har ikke kommet igang igjen med behandlingen... Kunne ikke ta laser da jeg ammet heller, og siden jeg er i full jobb og i ny jobb er det ikke lett å spørre etter fri... Håper jeg snart kan komme igang igjen. Men har veldig lyst å se om det er noen som har en happy ending historie å fortelle! Blitt hårfri? Jeg bruker høvelen hver morgen, og håper jeg kan slutte med dette en dag....
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #2 Skrevet 6. april 2010 Jeg henger meg på denne tråden. Har dessverre ikke samlet nok mot til å komme meg til behandling, men jeg sliter skikkelig.. Bruker også høvelen hver dag.. og psykisk tar dette knekken på meg snart:( M.R.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #3 Skrevet 6. april 2010 Hvor er det dere fjerner hår med laser, om jeg får låv å vite?? jeg har også lyst å gjøre det nemlig...vet ikke hva som er vanlig å få laset bort...??
Anonym bruker Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Eg får laserbehandling (ansikt), det hjelper. Får dette dekka via nav. Kvar helseregion har ei hudavdeling som har IPL-laser etter det min behandler seier. Få fastlegen til å sende søknad, jo fortare jo bedre - det er ventetid. Ellers er det private klinikker som har laser, men tipper de behandlingane er dyre. I såfall er det viktig å be om prisoverslag Før behandlinga.... ellers kan det bli dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå