Trultetryne Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Snuppis vil bare ligge med hodet til venstre når hun sover. Det er jo ikke helt bra og jeg prøver å snu på henne, men hun snur seg tilbake igjen. Tips mottas med takk...
Propellll ♥ Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Stimuler mye andre siden i våken tilstand. Legg leker og sånn ved siden av henne, stell henne fra andre siden etc. Vår gutt var likedan, og litt skjev i hodet, men det rettet seg etter litt innsats og som tiden gikk. Nå er han 5 mnd og ligger like godt på begge sidene
Leandermamma Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Du kan kjøpe Babydorm puten! Den forhindrer favorittside og flatt bakhode. Link til puten finner du i innlegget " kaster på hode om natten", litt lengre nede på siden her.
Moden fersking Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Samme her. Har gått til fysioterapeut og manuellterapeut i tre måneder, uten særlig resultat. Fysioterapien er gratis (si fra på helsestasjonen), kanskje verdt et forsøk? De er redde for nakke- og ryggplager senere, men de fleste retter seg opp virker det som. Stimulere som hun ene her sier, og prøv å variere bærestillinger og -måter. Det er vissnok viktig at de finner senter, altså klarer å balansere kroppen. Det ser du ved at han ligger stødig på ryggen og magen, uten å krumme kroppen. En treningsøvelse er at du holder beina hans opp i vinkel (90 grader) når han ligger på ryggen, har hodet ditt rett over beina hans og får han til å se rett på deg. Jeg har også puta, og den virker positivt på hodefasongen. Nå ligger han halvveis med hodet til venstre og ikke helt flatt med kinnet ned. Men fortsatt varierer han ikke side...
mammas skatter <3 Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 på dagtid ved oppsyn kan du legge babyn på siden når den sover sa fysioterapaut og manuellterapau/osteopat til meg. varier sidene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå