Gå til innhold

Hvor mye penger bruker dere på dagligvarer i mnd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener alt dere bruker på matbutikken,ikke bare mat men også hygiene,rengjøring...osv.

Vi er 5 i familien og føler ikke jeg gjør annet enn å springe på butikken.har handlet for dagesvis tror jeg men så er det ikke mer enn et par dager så er det tomt igjen.

Vel har jeg noen storspisere her,men likevel..

Har ikke sett på hvor mye vi bruker,har ikke lyst til å vite det...:)

Hvor mye bruker dere sånn ca. ?

Skrevet

Vi er to voksne og to barn, og handler vel for ca. 6000,- i mnd. Syns det er for mye, men vi har ikke bil så da er det ikke så lett å handle inn for en uke av gangen.

Skrevet

Vi er 4 stk. meg, mannen og 2 små på 2 år og 5 mnd. Vi handler en dag i uken, og da handler vi inn alt vi treneger for 1 uke. Var en periode vi følte vi var veldig flink og handlet for ca 1000 lappen hver uke. Men nå ligger det alltis på rundt 1500 i uken, så da er vi vel oppe i ca 6000 i mnd. Vi prøver å handle sun og god mat, og det er en del dyrere da merker jeg. Men det er viktig med et sunt og variert kosthold har jeg hørt ( hehe) så da får det heller bare bli litt dyrere :)

Skrevet

2 vokse og en gutt på 2 år er det her i huset.

Bruker 2500-3500 kroner men da er vi flinke til å få med oss tilbudene rundt omkring og vi kjører daglig forbi de fleste dagligvare kjeder på vei til og fra jobb og barnehage så det koster ikke noe ekstra i bensin å dra innom å kjøpe de forskjellige tilbudene. Også er vi så heldige å ha min far som er fisker så der får vi stort sett gratis forskyninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...