Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg som har hatt kålrotmos til middag en dag og kålrabistappe en annen dag, også er det det samme?? Haha! Det sto jo kålrot i en butikk og kålrabi i en annen!
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Smakte det ikke det samme da? Så du ikke at de var helt like da du kjøpte dem?
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Nei tenk, jeg gjorde ikke det :-) Forskjell på størrelsene og fargen! Er det mulig..OG jeg hadde i forskjellige ingredienser. Da vet jeg det..hihi
Gamleskalle Skrevet 1. desember 2019 #7 Skrevet 1. desember 2019 KÅLRABBI er en jødisk kålrot og er derfor KOSHER mat for jødene. .... " overhodet" ikke en spøk...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2019 #8 Skrevet 1. desember 2019 5 minutter siden, Gamleskalle skrev: KÅLRABBI er en jødisk kålrot og er derfor KOSHER mat for jødene. .... " overhodet" ikke en spøk... Får håpe at hi ikke har sittet å ventet i spenning i 9 år Anonymkode: 436e4...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå