Golfkone Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Mange flotte innlegg om soving på natt, men savner en debatt rundt det å sove på dagen også. Vi sliter med å få vår lille prins til å sove på dagen og trenger deseprat noen råd. Det virker som at han ikke har "tid" til å legge hodet ned på puta og så fort han hører en lyd eller stemmen min så vil han opp. vi har vært konsekvente på å ha lyder rundt han siden han var nyfødt for å slippe slikt, men ser ikke ut til å virke. Vi har forsøkt Ferber metoden ved innsovning, og nå klarer han i det minste å sovne selv... men når han først sovner sover han kanskje i 30 minutter før han ikke gidder mer. Ser tydelige tegn på at han så absolutt burde sove mer og det er derfor jeg stresser litt med det her. Noen råd??
nissetrollet Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Hei. Hvor gammel er prinsen da? Jeg har en på 10mnd...og styrte med det samme....baby som er redd for å gå glipp av noe.....fremdeles styr om natten.... Men det eneste som funket på dagtid var å legge henne i vognen..på med selen...koseduk og teppe litt over åpningen..og så settes ut..da sov hun..og sover fremdeles 3 lurer om dagen. En halvannen time etter hun har stått opp.(EN HALV TIME)..så i 12 tiden( 1-2 timer) og i firetiden igjen(en halv times tid) Så er det natta i 7-8 tiden.....helt til hun våkner etter noen timer og vil ha pupp...helst flere ganger om natten...Er på avvenning med det...går fint en stund så er det på an igjen.....PUH...venter på noen fortenner...kanskje det er det??? LYKKE TIL...prøvde å ikke bysse for mye når jeg hadde satt henne ut..Men en liten rist av og til hvis det tar tid før hun sovner..men...viktigste tror jeg å legge de før de blir alt for trøtt...
Rampongi Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Vi sliter også med soving på dagtid, men i sliter med at hun sover kun 30 min, så skal hun opp. Ergo er hun sliten igjen etter 1/1,5 timer og må sove igjen.. og sånn går no dagan.. Har hatt 6 dupper i dag!! og sånn er det hver dag. Prøver å holde henne våken noe lenger, men da surner hun og gråter og blir bare vanskelig.. Hun sover fra 1900-0615 på natta, med en flaske mme i løpet av natten som regel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå