Gå til innhold

sover dårli på natten ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sover så kjempe dårli på natten,puppene "verker",drømmer og har mareritt,sover i en følelse av våken tilstand,tørst kjennes ut som munnen e sandpapir.er d flere som sliter me søvnen? dette startet bare for noen dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også me nattesøvnen...

Er helt i koma når jeg sovner på kvelden,og det er tidlig også. Som regel sover innen klokka er 22. Men når klokka er rundt 2-3 på natta våkner jeg,og kan ligge våken leeenge...Noe som ikke er så heldig når jeg har ei turbojente som helst vil stå opp klokken 0530.

Er også veldig tørr i munnen,tissetrengt og drømmer mye.

Vi får håpe det går over snart!!:)

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg. Din beskrivelse kunne vært min egen, med drømmer, ømme pupper, merkelig halvvåken sovetilstand osv. Jeg har hatt det sånn i de siste 6 ukene, minst. Nå er jeg 12 fullgåtte uker og det er ikke mye bedring egentlig, men noen netter er bedre enn andre.

Skrevet

Jepp! Her er det også slik...Fryktelig irriterende når man skal opp og väre på jobb kl.7 :(

Det er helt utrolig hvor mye man kan drömme..jeg blir trött når jeg sover også for det er liksom aldri "drömfritt"..våkner heeelt utslitt..

Munntörrhet, murringer, strekk smerter, tissetrang hele tiden er bare en del av mine netter nå for tiden.. og på morgenen kommer kvalmen..

Meeen skal ikke klage, föler meg heldig at jeg er gravid, mange som sliter med det..håper bare at spiren klorer seg fast frem til oktober:)

Skrevet

Jeg våkner flere ganger i løpet av natta, og er som regel utslitt i løpet bare av arbeidsdagen, så det kjennes ut som om jeg bare jobber og sover om dagen... også har jeg sinnsykt rare drømmer, i natt har jeg kjefta ned alle og enhver som jeg noen gang har vært irritert på :)

Skrevet

da er det vel bare enda ett symtom,siden vi er så mange som har d sånn :)så må vel bare smile og være takknemeli over kor heldi vi e som faktisk har en spire :) bare føles veldi slittsomt etter en arb dag,også middagslaging og lille gutt som ska ha sitt,mn dette er d absolutt verd !får håpe d roe sæ litt ihvertfall !!

takk for alle tilbake meldingene,nå vet jeg at det er flere som er våken sammen med meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...