MammaTilToTette + spire Skrevet 18. mars 2010 #1 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har et barn fra før som er 10 mnd gammel...Er nå i 11.uke og kjenner ikke livmora mi..Trodde den skulle kommet opp nå,det er jo ikke så lenge siden sist jeg var gravid-og da kom magen tidlig.. Er det noen grunn til bekymring??
Cat&Gullungene Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er i uke 12, annengangsgravid, og kjenner ikke noe livmor ennå. Tror ikke jeg kjente den før i uke 15 eller noe forrige gang. Husker jeg bekymret meg litt siden det sto skrevet at man kunne kjenne den endel tidligere ;-) Nå bekymrer jeg meg ikke for det i det hele tatt (men dog for endel andre ting ;-)))))
Lotte&Babyspiren Skrevet 18. mars 2010 #3 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er skikkelig kvalm om dagen, og dette innlegget fikk meg til å trekke på smilebåndet. Hvor er livmora..(i magen tenkte jeg da) haha:) Du har nok ingen grunn til bekymringer, min livmor kom ikke opp før i uke 13 med første
MammaTilToTette + spire Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2010 Hehe:) Så fint at jeg kunne få frem et smil hos deg da,kanskje glemte du kvalmen for et lie øyeblikk:)) Det er sikkert ingen grunn til bekymring,men er jo alt man tenker på også før de magiske 12 ukene..! Sist kom livmora mi opp i uke 12 så kan vel tenkes det blir det samme denne gangen også! Takk for svar,godt å høre jeg ikke er den eneste!
MammaTilToTette + spire Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2010 Er noe med disse bekymringene ja,men håper alt står bra til med deg og spira cat,mini og mikro!!
SolRikke Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Jeg er ikke så bevandret i denne svangerskapsverden ennå, så denne tråden fikk meg til å lure. Hvordan kjenner man at livmora kommer opp? Eller hvordan ser man det? Er i 10 uke, og spent på hva slags ny info dette er Klem fra meg
MammaTilToTette + spire Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2010 Man kjenner det ved at magen blir hard nede under navlen,og man kan også klare å kjenne en kant hvor livmora slutter-altså toppen av livmora...Men det varierer vel hvor tidlig den kommer opp...
april09 & oktober10 Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har også et barn på 10 mnd og er gravid i 11. uke nå Jeg har ikke tenkt på å kjenne etter livmora mi jeg. Ikke er jeg sånn supersikker på åssen det skal kjennes ut, så jeg er nok ikke den rette til å kunne evt berolige meg selv ved å kjenne etter. Var hos jordmor om onsdagen, og hun kjente ikke etter heller.
SolRikke Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 Takk for svar Jeg tror ikke jeg kjenner den, det er vel for tidlig..? Skal uansett til legen på mandag, så får vi se hva han sier om tilstanden min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå