Gå til innhold

Hvor er livmora..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et barn fra før som er 10 mnd gammel...Er nå i 11.uke og kjenner ikke livmora mi..Trodde den skulle kommet opp nå,det er jo ikke så lenge siden sist jeg var gravid-og da kom magen tidlig..

Er det noen grunn til bekymring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 12, annengangsgravid, og kjenner ikke noe livmor ennå. Tror ikke jeg kjente den før i uke 15 eller noe forrige gang. Husker jeg bekymret meg litt siden det sto skrevet at man kunne kjenne den endel tidligere ;-)

Nå bekymrer jeg meg ikke for det i det hele tatt (men dog for endel andre ting ;-)))))

Skrevet

Jeg er skikkelig kvalm om dagen, og dette innlegget fikk meg til å trekke på smilebåndet. Hvor er livmora..(i magen tenkte jeg da) haha:) Du har nok ingen grunn til bekymringer, min livmor kom ikke opp før i uke 13 med første :)

Skrevet

Hehe:) Så fint at jeg kunne få frem et smil hos deg da,kanskje glemte du kvalmen for et lie øyeblikk:))

Det er sikkert ingen grunn til bekymring,men er jo alt man tenker på også før de magiske 12 ukene..! Sist kom livmora mi opp i uke 12 så kan vel tenkes det blir det samme denne gangen også!:)

Takk for svar,godt å høre jeg ikke er den eneste!:)

Skrevet

Er noe med disse bekymringene ja,men håper alt står bra til med deg og spira cat,mini og mikro!!:)

Skrevet

Jeg er ikke så bevandret i denne svangerskapsverden ennå, så denne tråden fikk meg til å lure. Hvordan kjenner man at livmora kommer opp? Eller hvordan ser man det? Er i 10 uke, og spent på hva slags ny info dette er :)

Klem fra meg

Skrevet

Man kjenner det ved at magen blir hard nede under navlen,og man kan også klare å kjenne en kant hvor livmora slutter-altså toppen av livmora...Men det varierer vel hvor tidlig den kommer opp...:)

Skrevet

Jeg har også et barn på 10 mnd og er gravid i 11. uke nå :)

Jeg har ikke tenkt på å kjenne etter livmora mi jeg. Ikke er jeg sånn supersikker på åssen det skal kjennes ut, så jeg er nok ikke den rette til å kunne evt berolige meg selv ved å kjenne etter.

Var hos jordmor om onsdagen, og hun kjente ikke etter heller.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg tror ikke jeg kjenner den, det er vel for tidlig..? Skal uansett til legen på mandag, så får vi se hva han sier om tilstanden min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...