Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 begynte på den i oktober tror jeg det var..hadde da hatt mensen 1 gang etter fødsel i august. ikke hatt det etter det...men bare småblødninger,som det også står i pakka at er vanlig. Men nå,nå er det ingenting...husker egentlig ikke sist jeg hadde en liten blødning heller. kanskje det ikke var mensen jeg hadde den ene gangen..? men hva ellers..? så,det jeg lurer på,er det noen andre som har opplevd dette?er det noe å bekymre seg for?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2010 OG mensen ja...i overskriften;)
Jordbærpiken Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Jeg ble faktisk gravid med cerazette, men det er helt normalt å miste mensen for en stund, også kommer den kanskje en eller annen gang igjen siden. Jeg husker ikke helt hvordan det var!
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2010 du ble det ja..det var vel ganske overraskende da..? fikk disse av gynekologen,og han sa da jeg fikk de: hvis du syns at de ikke fungerer kan du bare ringe... "Ja blir jeg gravid da eller?", tenkte jeg..hehe...men var vel ikke helt det han mente..men det er mulig altså har tatt en test for en liten stund siden,siden jeg ikke har hatt ordentlig mensen på en god stund,men den var negativ da ihvertfall... så da får jeg bare la det gå videre da..?vente og se liksom...jeg slet litt med det før jeg ble gravid og,men da brukte jeg ikke prevensjon da.kan jo hende at det er det samme nå... takk for svar
L&M Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Har egentlig ikkje noke svar til deg.. men ville berre sei at eg har d sammeleis.. har kun brukt den i 1 1/2mnd endå, men ikkje hatt mensen.. trudde eg skulle få den som med vanlig p-pille, på slutten av brettet. men kom ingenting.. Men håper ik eg blir gravid på den!! =O Er vel større sjanse på minipille enn p-pilla.. =S
rosen25 Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Hade inte mens eller någon slags blödning på fem månader av dessa minipiller, sen fick jag blödning i tre veckor!! Min läkare sa att de va vanligt, så njut så länge du kan
Mini09&Lille12 Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Kommet akkurat hjem fra legen nå angående prevensjon. Jeg skal ha cerazette. Hun fortalte meg at jeg kunne enten få småblødninger eller så var det også mange som mistet mensen. Så tror du ikke skal bekymre deg om du har tatt den riktig. Har du ikke det så kan du kanskje ta en graviditetstest?
Sarah & Marcus mamma Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Mange får ikke mensen i det hele tatt når de går på cerazette... andre får småblødninger hele tiden og noen får 1 gang i mnd... ingen forklaring på dette visstnokk... jeg har 2 barn... gikk på cerazette i litt over 2 år før jeg sluttet når jeg ble gravid med nr 2. hadde da på disse 2 årene INGEN blødning.. nå har jeg begynt på cerazette igjen... gått snart 4 mnd nå... har fortsatt INGEN blødning... er kjempefornøyd med denne pillen..... ;-)
Stjerna mi<3 Skrevet 20. mars 2010 #9 Skrevet 20. mars 2010 jeg har heller ikke hatt noen blødninger, men hadde litt brunt utflod den første måneden.. men nå har jeg ingen ting. er veldig førnøyd med dette=)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2010 hadde også utflod og små blødninger..men sopm sagt ikke hatt det på lenge nå. og da satser jeg på at dette er vanlig takk for svarene
Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. mars 2010 #11 Skrevet 21. mars 2010 Har lest mange like innlegg om Cerazette. Og det er jo litt morsomt at nesten alle i denne tråden har mistet mensen eller har blødd lite. Jeg blødde kontinuerlig mens jeg gikk på Cerazette - og når det stoppet, blødde jeg to av fre uker. Så kan vel si det er et prevansjonsmiddel som virket her i gården;) Og tidligere tråder har stort sett sagt det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå