Gå til innhold

Hjelp!!! hadde en liten blødning i sted :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå 4+3, og når jeg var på do i sted, så var det rødt på papiret når jeg tørket meg :( ikke mye, men litt, og det blør ikke noe mer no.

er bekymret for at det skal gå gale :(

noen andre som har hatt dette som det har gått bra med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

våknet i morges og begynte å blø igjen :( jeg blør ikke så mye, men nesten som vanlig mens....

har ikke noe vondt eller noe sånn.....

er så redd for at det ender i SA denne gangen også :(

Skrevet

når jeg stod opp i sted, så begynte jeg å blø igjen :(

nå har jeg litt menssmerter, og blør litt mindre enn vanlig mens :(

så nå går jeg utifra at alt håp er ute :(

kan noen fortelle meg noen historier som har gått bra??

Skrevet

hei hompetitten..

Det er så vanskelig å vite hva man skal si i situasjoner som denne - for som dus ikkert ha lest deg frem til så kan blødninger bety begynnelsen på f.eks en sa.. men samtidig så trenger det ikke å bety at noe er galt!!

Jeg har i dette svangerskapet (forrige endte med MA) blødd sammenhengende (dog bare småblødninger) i ca tre uker. Var på ul på tirsdag denne dagen og da så alt helt perfekt ut! :) Er 10+1 i dag!!

Det er en tråd her som har masse historier som har gått bra forbindelse med blødninger.. les den! :) (husker ikke helt hva den heter i farten, men du skjønner hvilken det er)

jeg synes du kanskje skal vurdere å ringe legen.. bedre å finne ut hva som skjer enn å måtte gå og bekymre seg unødvendig!

Lykke til!

Skrevet

Jeg opplevde nåe av det samme for ei uke siden. Bare at jeg ikke hadde fått helt skarpe positive tester. testet med tre dager på rad med 5 forskjellige tester. alle viste svaakt positivt. var tydelig en strek med farge på. Jeg hadde samme symptomene som sist jeg var gravid. Men så plutselig en morgen var det litt blod på papiret. og det økte på. blødde som en liten sparsomelig mens. pleier å blø en del ved mens. hadde ondt i korsryggen. noe jeg hadde hatt den siste uka. og hadde det sist jeg var gravid. han er nå 2 år. symptomene mine forsvant gradvis og testene ble deretter negative. Så her gikk det galt.. Har ikkje sjekka med UL eller blodprøver. men med negative tester er det ikke vits.. Håper at det går bra med deg. er jo mange som blør litt i starter uten at det er noe galt. Lykke til.

Skrevet

Jeg var foresten ca like langt på vei som du

Skrevet

vil bare si at det er veldig vanlig med blødninger og jeg synes ikke du skal bekymre deg før du har fått det avklart hos en lege.. jeg har den siste uka blødd hele tiden og til tider MYE.. vært på legevakta flere ganger og fikk dårlige prognoser så ble sendt på ultralyd.. gjett hva? der så jeg det lille knøttet vårt ligge og hjertet banket :))) legen sa at disse blødningene bare var positive og at det betydde at fosteret festet seg.. jeg er nå 8 uker og 4 dager på vei så er klar over at det enda er tidlig men har virkelig en god følelse og jeg tror det er viktig at du tenker positivt.. ting kan skje underveis og ting kan skje når de er født så prøv å ikke bekymre deg..

masse lykke til :)

Skrevet

tok en cb+ i går ettermiddag (2,5 time siden siste toalettbesøk), og den ble positiv, men ikke helt sterk... så tok jeg en cb+ i morges igjen for å se, og denne ble sterkere positiv?????

kan det være jeg ikke har mistet likevel???

Skrevet

hormonene kan vell være i kroppen ei stund etter en sa. Men er jo ikke sikkert du har mista. Er mange som blør litt i starten av svangerskapet. mamma gjore det med lillebroren min. ho blødde i tre uker. og det gikk bra. man kan få en liten menslignende blødning i den tiden man skulle hatt menstruasjon.

du kan jo ringe legekontoret å spørre om du kan få måle hcg. da ser du om det stiger eller ikke.

Skrevet

er bare det at jeg har hatt et par SA før, å når jeg har testet da, så har de blitt negative med en gang omtrent, aldri fått en test som er sterkere dagen etterpå liksom....

men skal til legen halv 1, så får vi se hva hun sier da :)

håper på det beste, men er forberedt på det værste.....

Skrevet

testene mine ble også negative ganske med engang.

Håper spira klorer seg fast og blir der i ca 8 mnd til. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...