Romeren Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 ... en stor pose nidar favoritter! (sikle) Herregud, har ikke spist en sjokoladebit siden lørdag (og den var liten). Prøver å gå over til en mer "normal" livsstil etter, mer eller mindre, å ha spist sjokolade hver dag siden én måned før fødsel. Det er tøft! Suget er enormt... Så nå vet dere det!
abella Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Ikke siden lørdag??? Da er du viljesterk! Jeg prøver også å komme tilbake til normal livsstil, så nå må jeg kutte kake til lunsj hver dag og begrense det til et par ganger i uka. :-) Men sjokolade hver dag; det må jeg ha! Det er en del av min normale livsstil! :-)
Gjest eelis+kian Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Haha, jeg slutter å spise sjokolade annen hver dag ;-)) HELT avhengig!
Romeren Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. mars 2010 Det har rett og slett ikke blitt kjøpt. (Jeg har begynt å storhandle mat til hele uka, og da kom ikke sjokolade i handlekurven...) Nå spiser jeg brødskive med syltetøy for å dekke det verste sukkerbehovet. (Og kan nesten ikke se på tv, på grunn av alle sjokoladereklamene. Holder på å daue av denne "Kjøp 5 fra Nidar og få gavekort til lekeland". Jeg gir vel blaffen i lekeland! Jeg trenger vel annen Grunn til å kjøpe sjokoladene, når synet av dem gir meg en følelse av kjærlighetssorg! :/)
Trultetryne Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Hehe! Kjenner meg igjen.. Her har det også blitt MYE sjokolade siden slutten av svangerskapet og fram til nå.. Jeg prøver å skjerpe meg og bare spise på lørdager, men det er jamen ikke lett. Måtte bare ha litt i går.. og på mandag.. huff.. Mokkapletter er den store favoritten. Og poser med Nidars Favoritter.. Spesiellt den gule (med Smash). Nå har jeg begynt på Grete Roede kurs for å prøve å finne litt motivasjon til å være litt sunnere igjen. Jeg fullammer fortsatt, så noen slankekur skal jeg ikke på enda, men kostholdet kan definitivt forbedres!
Rampongi Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 for en finfin drøm. Jeg eelsker sjokolade, men klarer å styre meg til helg. Men da er det jaggu helg fra fredag til søndag også ja.. sist fredag trykka jeg nedpå en hel pose med M, 220 gram.. herlighet. Men du verden, så godt det er med sjokolade. Du får bare tenke at sjokoladen smaker bedre om du bare spisern på lørdager
Romeren Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2010 Morsomt sammentreff, men det var nettopp den gule posen med Smash jeg drømte om! Nå gleder jeg meg til helg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå