mamsen og ML+litenimagen Skrevet 26. mars 2010 #26 Skrevet 26. mars 2010 høres ut som hun er psykisk syk hun venninnen din. Uff, GLAD det ikke er meg:) Lykke til!
Gjest Sauen og ungene Skrevet 26. mars 2010 #27 Skrevet 26. mars 2010 Hun har ikke så veldig mange andre venner, nei... Men jeg kan ikke være "støttekontakt" av den grunn. Tror hun er sånn noenlunde i vater, er bare det sosiale hun ikke helt har forstått tror jeg. Kanskje jeg skal spørre mannen om han kan snakke til henne ja, det var ikke så dumt. Han kvier seg ikke for å si ifra for ting ihvertfall. Mulig det er noen kulturforskjeller inne i bildet da, og det gjør meg litt usikker. Hun er ikke norsk, og kommer fra et land med ganske annerledes kultur... Og hun snakker dårlig norsk også, men hun må jo ha forstått såpass. har tross alt bodd her siden hun var liten, i ca 20 år...
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 26. mars 2010 #28 Skrevet 26. mars 2010 Her ville jeg trådd varsomt var jeg deg Til høsten ordner det seg, ettersom du skal ut i jobb. Har du spurt henne hvorfor hun kommer så ofte? Siden hun kommer så ofte, kanskje hun ikke har familie, andre venner? Hun har kanskje nevnt noe om disse under kaffebesøkene? Hun har garantert psykiske problemer og kommer til å bli lei seg om du er hard mot henne. Jeg tror nok det er ille å ha henne innom så ofte men jeg tror du ville føle deg enda værre om hun ble alvorlig lei seg pga at du avviste henne på en ufølsom måte. En god begynnelse er å sette deg på DIB med hodetelefoner, så åpner du ikke hver gang med det som begrunnelse "du hører ikke telefonen" etc. Du finner nok på noe. Evt røm til noen andre og vær der noen dager i uka (barseltreff? gå tur?)
Bettybu Skrevet 26. mars 2010 #29 Skrevet 26. mars 2010 Finnst det noen slags frivillighets sentral av noe slag? Der de har "besøksvenner" som drar og besøker folk?? Kanskje du kunne få noen til å besøke henne??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå