Gå til innhold

nå skal jeg prøve akupunktur!! :-) holder dere informert for de somlurer, første time imorgen:-)

*julybirth*

Anbefalte innlegg

hører ikke til her enda, men har hatt to sa etterhverandre med bare 2 mnds mellomrom.. har hørt at mange får hjelp av akupunktur , og at det virkelig hjelper ... skader ikke å forsøke, i tillegg til at jeg har ryggproblemer, så håper virkelig, det har noen nytte for meg...

noen andre her som har forsøkt ?? med erfaring ?

Fortsetter under...

Jeg går til akupunktur 1 gang i uka nå i mitt fjerde svangerskap (har ingen barn..) Jeg startet med nåler hos ei akupunktør som også er jordmor etter det første MA`en min. Bygge opp kroppen og systemet igjen. Nå mistet jeg igjen, uvisst hvorfor, men det skjedde i uke 6.

Denne gangen har jeg gått til akupunktur, på crinone og Albyl E og foreløpig ser det fint ut. Skal på ny ultralyd imorgen, er da 11+2, spennnende. Så jeg har absolutt tro på at akupunktur kan være til hjelp for oss som har mistet - lykke til!

hei, jeg er kjempefornøyd.!!!!.. fikk beskjed om jeg hadde mangel på jern/b12.. så har vært hos legen for å ta blodprøve etter aku.. , får svar til uka, å så evt ta sprøyte/tabletter, å da håper at det går bra neste gang... fikk beskejd om at hvis det var mangel på "blod" så vill ikke kroppen ha nok næring til å holde på fosteret.... håper det går bramed deg da :-) lykke til.. jeg skal til torsdag igjen.. gleder meg

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...