Gå til innhold

Mine to eskimoer utviklet seg ikke som de skulle, så ingen innsett idag :-(

Anbefalte innlegg

Så nå har jeg stoppet på hormoner. Skal visst få en blødning om noen dager. Da skal jeg ringe porsgrunn, for da kan man regne seg frem til når jeg får mens neste gang (blir vel ca 4 uker etter), og da blir det oppstart på stimulering. Blir mitt 3. og siste ferskforsøk i det offentlige. Håper alle gode ting er 3 ;-S

Fortsetter under...

Nei å nei åneiiii. Nå ble jeg skikkelig lei meg :(

Det er så urettferdig, sånn som du har hatt det!!

Håper du klarer å se fram til et nytt ferskforsøk, da MÅ det lykkes for deg!

Tenker på deg, *Klem*

Tusen takk for støttende ord, dere ;-)

Vi hadde det tøft i morges, men gått bedre ut over dagen. Ser fram i mot neste forsøk, men med en liten bekymring rundt at det blir det siste innen det offentlige.

Kan det virkelig være greit å starte på nytt forsøk / ny stimulering allerede om ca 5 uker (som jeg vil tippe det blir, sånn omtrent)? Kanskje jeg bør vente en syklus til? På en annen side vet vel Pors hva som kan gjøres uten at det minsker sjansen?? Gruble, gruble ;-)

Videre lykke til dere andre ;-)

Annonse

Siden du bare har tatt medisiner for fryseforsøk skal det ikke være noe problem å gå igang med nytt ordinært forsøk på neste "normale" mens. Du er heldig som får gå igang raskt, og med kort regime blir det jo bare fryd og gammen :-)

..men om du mentalt føler at du ikke er klar, så er det ikke dumt å vente.

Åh Håpefull

Det var trist å høre...mange nedturer i dette gamet...

Lykke til neste gang! Noen må ha litt flere en ett forsøk...sånn er dette opplegget her dessverre...

Klem

Åh nei, jeg hadde så troen på at du skulle få inn fryseeggene nå (begge) etter som spottingene har vært noe fraværende i det siste (slik jeg har forstått det på tidligere innlegg fra deg)

Kjenner godt til følelsen av at 3.og siste forsøk i det offentlige står for døren, og det er litt skremmende. Selv er jeg på rg 8 i dag på et, og tenker hver dag på om jeg ikke lykkes nå så må jeg på siste forsøket... Skummelt og litt stressende syntes jeg..

Men husk det som heter: alle gode ting er tre ! Vet det er en altfor liten trøst men jeg tror virkelig på at din tur kommer, jeg er helt sikker, og da kommer det til å bli verdt alt vi må slite oss igjennom - både fysisk og ikke minst psykisk!!!!!!!!!

Ta deg et glass vin eller tre i påsken, og kjøp deg noe som du har hatt lyst på lenge:=).

Tusen, tusen takk dere!!! Får tårer i øynene av alle støttende og hyggelige ord. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere her inne.

Godt å høre fra flere at det ikke er noe i veien med å starte opp igjen så fort. Føler meg psykisk klar for det. Denne gangen fikk jeg jo ikke gått på hormoner i 14 dgr engang, og føler nesten ikke at det har vært noe forsøk. Nedturen denne gangen har ikke vært på langt nær så ille, som når jeg har fått blødning og skjønt at det ikke har gått, når jeg har hatt innsett.

Hmm rødvin i påsken ;-) Hvis alt går etter planen, har jeg faktisk allerede hatt innsett igjen da ;-)

Tanken om hva vi skal velge i det private, har dukket endel mer opp. En mager trøst over at det ikke er over om vi ikke lykkes neste gang..

Masse lykke til til dere. Måtte hell og lykke være med dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...