Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Aner ikke hva jeg skal finne på. Har ikke mye penger og rutte med heller. Hun har ingen interesser av klær, musikk, filmer, heller ingen hobbyer. Så det jeg lurer på er om noen kan hjelpe meg med noen tips til en oppmerksomhet som ikke koster for mye=)?
Propellll ♥ Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Blomster Håndkrem (mange rimelige og gode på apotek) Kubbelys
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Inviter henne med ut på pizza..du betaler. God pizza og jentesnakk er ikke så verst gave det:)
*dreamteam* Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 En tur på cafe, kaffe og kake. Du spanderer:)
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 takker for tips:) Vi skal allerede ut å spise sammen med noen andre. Men aner ikke hva jeg kan gi
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Hva med å finne et fint bilde av dere to eller fra et godt minne dere har sammen, ramme det inn sammen med et lite dikt eller noen egenskrevne velvalgte ord? Personlig, billig og koselig å få
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå