Carina har to små gull Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Våkna av det i natt da det stakk noe voldsomt nederst i magen. Varte bare noen sekunder. Sovnet igjen og begynte å tenke over det i morges, kan det være??? Skal IKKE tenke slik og IKKE kjenne etter. Har jo pause mnd... I tillegg har jeg hatt mensen smerter i hele dag og vært små uggen. Skal jeg begynne å telle dager er jeg på cd 22 idag.... Flere som har opplevd at det har stukket????
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 hei:) hadde det sånn sist mnd,plutseli stakk det skikkelig til på høyre side av magen,akkurat som om noen stakk meg,skikkeli ondt men like fort som det kom var det borte å var jo ikke gravid da.. men kan jo godt hende du er det da:) håper det virkeli:) prøver å ha pausenmnd å ikke tenke så mye,men er så vaanskeli..skulle ønske man kunne skru av noen tanker og følelser,vært mye lettere da:)
Carina har to små gull Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2010 J får nok bare smøre meg med tålmodighet og vente Det som skjer det skjer. Små uggen enda idag, men det kan like godt være at tanta snart melder sin ankomst.
Suksessterta *gravid* Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Jeg hadde et stikk paa sondag, 7dpo... Akkurat som noen kloyp meg innvendig. Varte og bare et sekund eller to. Er redd for aa haape og har ingen andre symptomer bortsett fra masse synlige blodaarer paa puppene. Men de er ikke vonde i det hele tatt og det virker som de fleste gravide har vonde pupper... Ja, vi faar vente aa se Jeg har IKM paa mandag.
Carina har to små gull Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2010 Om jeg skal tenke etter hadde jeg el onsdag-fredag i forrige uke. OG om jeg har like kort lutelafase denne pp får jeg nok tanta til helga eller over helga. Blir spennende å se. Du får ha masse lykke til Gule stick
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Måtte bare si at når jeg ble gravid i fjor stakk det på cd 23 og jeg fikk positiv test på cd 24 Krysser fingrene mine for deg!!!!!! Stooooor klems
Carina har to små gull Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2010 Hadde jo ikke blitt skuffa nei om testen ble positiv, men etter mnd på mnd med negativ test så velger jeg heller å vente på tanta og ikke teste, så får bare vente Blir kanskje mindre skuffa da.
Håp2011 Skrevet 19. mars 2010 #8 Skrevet 19. mars 2010 Jeg opplevde dette + voldsom kvalmebølge. Varte kanskje i et par minutter. Var så vondt at jeg nesten ikke klarte å sitte oppreist, og ville kaste opp.. Testet positivt på cb-dig, men mistet desverre i uke 5.
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 20. mars 2010 #9 Skrevet 20. mars 2010 eg har noen prikkinger/stikkinger nedi livmoren heile veien nå eg. vett ikke ka de kan bety. de e liksom mer en et min elle berre et stikk. e på dag 20 og hadde el på dag 16. noen som har noe svar å tilby:)
blå og rosa+lillebror Skrevet 20. mars 2010 #10 Skrevet 20. mars 2010 Tenker du at dette er El eller at et evt egg fester seg i livmoren? spennende dette, er selv på dag 14 i syklus
Carina har to små gull Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 20. mars 2010 Jeg tenker nok på at egget fester seg Hadde el ca 5 dager dør det stakk skikkelig. Har nok enda noen dager igjen til ikm. Cd 25 idag. Er små kvalm og trøtt og drømmer noe så sinnsykt mye rart om nettern.
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 20. mars 2010 #12 Skrevet 20. mars 2010 Da har jeg også kjent stikket, og det ikke bare i magen/underlivet men også i puppene... Akkurat slik som det var i forrige mnd rett før positiv test. Var litt vanskelig å konsentrere seg på jobb i dag med all den stikningen, men samtidig var deilig å kjenne det igjen.... Gleder meg til å teste. Drømmer også mye rart og svært livaktig om kveldene, hvor jeg på morgenen lurer på om det er ekte det jeg har drømt. Lykke til til oss alle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå