Gå til innhold

Jeg fikk et lite håp...

Anbefalte innlegg

Gjest utålmodige

Men det viste seg å være bare tull!! Min mann og jeg har nå i 3 1/2 år prøvd å bli gravid. Ble gravid for 3 år siden, men endte i sa. Nå har jeg utrolig ustabil syklus, men har vært plaget med hodepine, magevondt, og trøtt de siste ukene. Så i morges fant jeg frem en test, og tok den. Joda, to røde streker kom frem. Den ene var veldig svak, og kom frem lenge etter de 3 minuttene var gått.. Jeg jublet!

Så tok jeg en ny test i ettermiddag. Negativ..

Nå er jeg så utrolig lei (sikkert ikke den eneste her inne som er det)

Har ikke mer å gi nå kjenner jeg. Skal vi aldri få en liten en vi? Det er så tungt å prøve å prøve å aldri få det til.. Mannen har levert inn sædprøve, men har ikke fått noe svar ennå. Jeg har vært på gyn.undersøkelse med ultralyd og alt. alt er bra!

Hva gjør vi nå??

Dette ble et kjempe syte-innlegg.. Beklager, men måtte få det ut!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141597952-jeg-fikk-et-lite-h%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lov å bli lei seg og syte i blant:-)

Her inne er vi alle i samme båt, så vi skjønner godt hvordan det føles.

Nå venter dere bare på svar på sædprøven, og når den kommer, bestiller du ny time til gyn og ber om at h*n sender søknad til et sykehus for ivf utredning. Etter over 3 år er det jo på tide og finne ut hva som er kluss. Dere må også ta noen blodprøver, om dere ikke allerede har gjort dette. Be om de rette blodprøvene av fastlegen din eller gyn.

Når søknaden er sendt, får dere et svar fra sykehuset etter 2-4 uker. Derfra får dere beskjeder om videre utredning.

MEN, som Lykkelig29 skriver, så KAN det jo være greit å ta en ny test i morgen?

Jeg kan ikke svare deg på akkurat det der, da jeg ikke har blitt gravid en eneste gang de to årene jeg og mannen min har prøvd.....

Masse lykke til uansett utfall:-)

Gjest utålmodige

Tusen takk for gode ord :)

Nå har jeg netopp vært hos legen. Negativ graviditetstest. Jeg har fremdeles et lite håp ja, selv om jeg kanskje ikke burde det. De to testene som har vært negative er tatt på ettermiddagen etter masse drikke først. Kanskje jeg bare lager unnskyldninger for meg selv nå, men dette suger virkelig!!!

I dag er jeg på dag 42 av syklusen. Aner ikke hvor lang syklus jeg har, for den er så sinnsykt ustabil. Sist hadde jeg tr fra 5-21.februar.

Jeg føler ikke legen tar meg seriøst i det hele tatt! Sikkert flere som føler det sånn også!

Tusen takk for gode råd Skaubinna. Jeg skal notere ned dette, og bli flinkere til å følge opp meg selv! Bli strengere, og ikke vente på at legen skal ordne opp!! Jeg må tydeligvis ta saken i egne hender for å få tingene gjort!

Nå skal jeg sette meg ned med en stor isboks kun til meg selv, og ikke tenke kalorier , men bare trøstespise!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...