★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 hvor nøye er dere?? har mest lyst å hive hele salathode i vaskemaskinen...blir jo litt redd for dette toxoplasmose og andre greier jeg ikke kan uttale...:)vasker hender hver gang kattene ser på meg omtent...de er så kosete og er babyene våre så kan ikke stoppe å brele med e heller....så blir mye vasking på denne damen;) holder dte å riste det i kaldt vann i sånn sil eller må jeg gni og gnukke....MÅ ha hamburger idag....og pinne is men vanilje karamell og sjokoladetrekk med nøtter i til dessert... selv om jeg i grunnen har spist desserten...5 is rett ned siste timen hehehe:))
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 dette va bra,har helt glemt d me kattene og grønnsakene .takk for påminelsen is hørtes supert ut ) her bli d ovnstekt kylling,me ris,sopp,brokoli og saus,glede meg
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2010 har alltid eelsket kylling men nå frister det ikke no særlig...men alt som e svidd e godt.. svidd popcorn svidd ost brødskiver alt for lenge i brød risteren..og IS:)og farris:) ikke no spesielt glad i vann så eneste vannet jeg får i meg uten å grine på nesen....
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 hehe svidd faktisk,ja men smake d godt så er det bare å kose seg ) ja drikk også masse farris,d e jo kjempe godt ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå