Gå til innhold

mensen eller festblødning? hjelp noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg hadde el i helga som var, men ik sikker... 2, 5 uke siden jeg hadde mensen sist(siden første mensdag).. og nå fått igjen... virker ikke helt som mensen, blør nok til at jeg bruker små bind, men er lysere, og ikke hatt samme smerter før mensen kom etc, kan festeblødning likne på mensen? kan da ikke få mensen opptil halvannen uke fortidlig vel ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være feste blødning. test deg på IKM :)

Skrevet

takk for svar :-)

får vente å se d ann noen dager å teste hvis jeg merker grunn til å tro at det er noe der hehe...

Skrevet

krysser fingrene for deg :D

Skrevet

ja tusen takk :... lov å håpe :-)

Skrevet

Å herrlighet! Det er akkurat som jeg leser om meg selv!

Jeg hadde og EL ca Lørdag eller Søndag, og i dag har det dukket opp en slags rosa/orange lignende blødning..

IKM er ca 27.03.2010

Spennende for oss da! Men Nå er det plutselig veldig forvirrende for min del..

Skrevet

Ikke for å ta håpet fra noen, men jeg har hatt sånne blødninger flere ganger uten å være gravid. De har vært hormonelt betinget, når hormonene går litt i stå kan man begynne å blø utenom skjema. Men det kan kanskje være festeblødning også, det har jeg aldri hatt.

Skrevet

Ja, men viktig å få høre den siden og da! Jeg hadde noe lignende forrige mnd, så jeg er forberedt på det meste altså!! Hehe;) Men forrige mnd var det 7 dager før IKM, og nå er det 9 IKM.

Men hvorfor får man det da? Jeg har ikke gått på noen slags p-piller osv på ti år..

Skrevet

Jeg slenger meg på her, akkurat som å lese om meg selv. Er på dag 21 og begynte med slimete blod for to dager siden... Enten er det noe galt med kroppen min, har "alltid" hatt syklus på 29 dager, eller så er det festeblødning.

Blir spennende å se hvordan det går med dere, jenter, og lykke til i jakten på positiv test:)

Skrevet

Hehe

Spennende! Men hva tror dere da? Noen symptomer, eller ja i det hele tatt?

Skrevet

er nok bare mensen som er for tidli ute kansje, lit ustabil syklus etter spontanaborten i desember muligens... blør enda, men begynner å gi seg nå, hvis det ikke er noe som er på vei ut igjen da ... kjemisk graviditet, er det ikke noe som heter d ? at egget blit befruktet og streifer livmorveggen, men ikke fester seg ? eller, nei vet sannelig ikke jeg, andre med inspill?

Skrevet

har blødd nokså mye til nå egentli, men gir seg nå ser de tut som , så ender d med vel at det blei 2-3dager for denne gang,

Skrevet

hvor tidlig kan man få sånn festeblødning og hvordan merker vi det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...