sister wanted Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Har forsøkt å fåsvar før uten hell. Har gått på Pergo for første gang, 2 tbl hver dag fra CD5-CD9. Begynte å teste på CD10. Har hele tiden fått negativ eggløsningstest på CB digital, men fikk nesten helt sikkert positivt med tester fra billigstrimler på CD14-CD15. Og kjente eggløsningssmerter på CD15-CD16. Var redd det var en cyste, men da det gikk over etter disse to dagene regner jeg med det ikke var det. Lignet mest på en litt vond eggløsningssmerte. Tester fortsatt. CB er fortsatt negativ. Hva tror dere? Kan jeg ha hatt eggløsning, som ikke ga utslag på CB? Er på CD20 i dag, fortsatt negativ....
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 har hørt at på cb så er det ikke alltid den slår ut på. Jeg har pausemnd nå etter første pergokur,å da begynte jeg å teste ifra dag 9 å var fullt utslag dag 15 å ikke dagen før eller dagen etter. Men siden du fikk positivt på billigstrimler,så trur jeg du bare skal tenke at du har hatt EL du:) å Pergo kan forsterke litt smerter under eggløsning og mensen. Å bare vær forberedt på at du kan få mange gravidsymptomer mellom el å ikm med pergo.jeg hadde SKIKKELI vonde brystvorter,men var jo da bare pergo så tulla med meg for gravid var jeg ik:/ lykke til:)
sister wanted Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2010 Takk for svar Cessy55. ) Satser også på det. Fikk neg. på billigstrimler også i går, CD20. Så i dag har jeg ikke testet. Og setter IKM til 25.03. Glad for å bli gravid. Og kanskje TR som en god nummer to. For etter å ha ventet over 8 uker på TR sist, blir det nesten sånn.. Lykke til med deg også. Har jo hørt at man kan være heldig å få bonus på hvilemåneden mellom Pergokurer.... ;O)
T.B Skrevet 18. mars 2010 #4 Skrevet 18. mars 2010 Hei Jeg tok også doble kurer Vi ble gravide på andre forsøk Jeg fikk eggløsning allerede dag 7... vart veldig overasket over det.. så kan kanskje være en ide og teste seg allerede så tidlig Pergotime snur jo opp ned på det meste Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå