gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 i sist svangerskap spiste jeg enormt mye,la på mæ en masse kilo,som var utruli vanskeli å gå av seg etterpå,så denne gangen har jeg bestemt meg for å spise normalt,ikke for ett fotball lag og meg selv så jeg er ute etter tips for hva jeg skal spise og lure ider på hva som er sunt og godt,hadde skikkeli søtsug sist så jeg spiste en masse sjokolade og kaker.jeg trenger ider for va jeg ska erstate godter me? ellers så er frukt, tran me blåbær og forlat kommet i hus:) jeg kjenner virkeli gleden over å ha en liten spire i magen
MammaTilToTette + spire Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Slenger meg på her,for jeg vil også ha noen gode sunne råd:) La på meg 40 kg sist svangerskap,mye pga dårlige spisevaner...Og har fortsatt igjen mange av disse kiloene( 10 mnd siden sist fødsel) så kan bare ikke legge på meg mye denne gangen!
MammaTilToTette + spire Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Og gratulerer med spire i magen!!
pytten Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 når du bare MÅ ha noe godt kan du spise; grønnsaker med dip, smoothies!!!, havregrøt med en dæsj kesam, Naturell yoghurt med musli og en dæsj syltetøy eller bær og sikkert mange andre ting. det kan også fungere å gå seg en liten tur, ofte forsvinner godtesuget iløpet av gåturen... ellers får du deg hvertfall litt luft og mosjon. Bra at du tar tran og folat
gutt 06 og jente nov 2010 Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2010 takk for gode ider gratulere til dere begge,måtte få ritz kjeksen på plass i dag,kjenne kvalmen kommer mer og mer.mn samtidi litt deili,enda ett symtom på at d er en liten der.siden jeg bor så i ødemarka,ska jeg bestille meg en yoga for gravide dvd,har noen av dere prøvd det før eller nå? har heldigvis hund så gå turer må jeg uansett ) d er virkeli spennende å være gravid igjen ) gratulere til dere
Frk Marge Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Jeg la på meg mer enn 40 kg i mitt første svangerskap. var ikke gøy for lille meg på 1,63 når badevekta tippet over i 3 siffret.. Jeg fikk hypothyreose også så å ta av seg alt sammen igjen var ikke lett. Tror aldri jeg kommer til å klare å komme meg ned i trivselsvekt igjen. Har liksom landet på et sted omtrent 10 kg over det og klarer bare ikke komme videre ned... Men med nr 2 gikk jeg på grethe roede kurs hele vegen. Det hjalp veldig La på meg mindre enn halvparten av forrige gang. Selv om 20 kg også er mye i et svangerskap så er det allikevel veldig mye bedre enn 45
MammaTilToTette + spire Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har ikke prøvd gravid yoga,men det høres jo spennende ut!! Frk Marge-da er vi veldig like..Jeg er like lang som deg og gikk opp mye så vekta var oppe i 110 kg på slutten... tror jeg skal forsøke grethe roede denne gangen jeg også,kanskje det kan begrense vektoppgangen min også! Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå