Gå til innhold

Dere med menn med få svømmere, noen spm :)

Anbefalte innlegg

Det er noen ting jeg lurer på :)

*Hvor mange antall svømmere ble det funnet?

*Har dere fått beskjed om tesa?

*Har dere fått noe beskjed om at det kan komme av genfeil?

*Har dere prøvd noe kosttilskudd/endringer for å bedre antall og har det hjulpet?

*Dere som har vårt gjennom icsi: Fikk de ut mange brukbare svømmere?

Vet dette blir veldig mye å svare på, og det er heller ikke meningen å bli nysgjerrig, men jeg er en type person som må vite ALT før ting blir gjort.. :o)

Fortsetter under...

Vi fikk beskjed om at mannen var så godt som steril....de fann 0-3 pr synsfelt (dråpe)....som oftest 0!

_mannen bla satt på antibiotika uten bedring

-Vi har vært gjennom to tesa, der fant de også 0

Vi dri til Purvis og han gikk på en hormonkur, som heller ikke bedret situasjonen

-De har antydet gen-feil, men vi vet ikke..

-Han har gått på Sink og selen , ingen bedring

-Så begynte han på gonal-F i noen måneder (går fremdeles på dette)...dette hjalp litt og de fant noen få celler (HURRA!!!)...men vi vet ikke sikkert om det var det som hjalp fordi....

-1. ICSI med Tesa måtte vi avbryte pgs av ingen celler igjen..

-2. ICSI (uten TESA).fant tre celler...og vi fikk satt inn to befruktede egg!! Dette var et mirakel i seg selv for oss. Viss vi kan bli gravide med egne sædceller, så kan nesten hvem som heldt greie det tenker jeg!! :) Nå ruger jeg på 9. dag og håper veeeldig!

Lykke til til dere!

Hei Lengter84*ruger* :)

Først av alt: Masse MASSE lykke til! Det fortjener dere virkelig etter den historien deres :) Krysser alt jeg har av fingre og tær for dere :)

Hos mannen min ble det funnet 2,5 mill spermier per ml, og det var visst ikke bra. hvor mye det er per dråpe vet jeg ikke.

Vi har fått beskjed om at vi må ta gentest og at vi må på riksen. Regner med at det er pga tesa.

Husk å oppdatere oss når du har testa da! :) Nå blir jo jeg skikkelig spent :)) Stor klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...