Gå til innhold

noen her inne som kunne tenke seg trekant/ ha sex med min mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å gi mannen min en het oplevelse, hvor han kan ha sex med ei annen jente eller ha trekant med meg og ei til.

Mannen min er høy og slank, bra kropp!

Noen som ønsker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gir liksom Bim/Dib-treff en helt ny dimensjon..hehe :)

Skrevet

Kombinasjonen to kvinner og én mann er vel den allere mest utbredte av alle fantasier, og således er det ganske stor etterspørsel etter de kvinnene som kunne tenke seg å stille opp som tredjeperson. Om du leter på nettsteder som formidler kontakt, vil du finne at veldig mange par søker etter en kvinne, mens svært få kvinner søker etter et par.

Hadde vært mye enklere for dere om det var du som ville ha to menn. Det kryr av kåte menn som stiller opp på hva som helst :)

Men lykke til med jakten!

Skrevet

dette er jo helt... ja.. jeg vet ikke helt hva man skal kalle det... galskap, faller meg inn...ikke meningen å fornerme deg, men jeg ble helt satt ut... av ren nyskjerrighet over overskriften, så måtte jeg lese innlegget...

hva med at sex er noe fint å felles mellom 2 mennesker...? ikke 3...4 osv...

troskap/utroskap....? evt barna...?

hva med sjalusi...?

jeg klarer bare ikke å engang tenke i de baner å "dele" mannen min med noen andre... han er min og jeg er hans...

tror jeg det finnes MANGE andre og bedre alternativer til å piffe opp sex livet, istedenfor å "dele" mannen din med noen andre!

men kan du svare meg på en ting...?

hvorfor velger du å gjøre dette...? bare av nyskjerrighet...

*frøken fryd*

Skrevet

Hehehehe, nei nå må jg bare svare gitt! *ler*

Det var en spøk, jeg måtte bare se om det faktisk finnes mennesker her inne som ønsker slikt! Hehe, jeg hadde da aldri delt mannen min for alt i verden, men etter å ha sett igjennom endel innlegg på debattene, så måtte jeg bare skrive et slikt dumt innlegg! ;)

Hi :)

Skrevet

Det er garantert mennesker som ønsker slikt, det er jo bare å ta en titt inne på sexdebatten. Selv klarer jeg meg godt uten.

Skrevet

Slenger meg på med HI her, jeg er også ute etter ei jente til felles kos med meg og typen... hehe

dere som mener sex skal være en fin ting mellom to mennesker.. sikkert fint det, men blææ så kjedelig...

Skrevet

Selvsagt er det folk som vil det, og gjør det.

Men selv tror jeg mennesker som "aktivt" driver med slikt er såpass særiøse at de ikke oppsøker folk på et forum hvor æsj-bæsj stadiet enda ikke har lagt seg.

Folk er forskjellige, deal with it!

Skrevet

Du så at HI tulla eller...?

Skrevet

Hvis det er kjedelig å være bare to, så tror jeg det er fantasien deres det er noe galt med! :)

Kunne sikkert vært morsomt å prøvd en trekant, men da ville jeg ha hatt det med personer som ikke hadde noen følelsesmessige relasjoner til hverandre. Kun sex for sexens, nytelsen og opplevelsens skyld..

Men nææ.. er for gammel for sånn eksperimentering nå.. Det kjenner jeg på gikta! ;)

Skrevet

hehehe... *ler*

jeg skjønner jo at forskjellige folk tenner på forskjellige ting.. men dette er nok ikke rette plassen for å debatere dette... hehe.. er mange måter man kan piffe opp sexlivet på...

*frøken fryd*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...