tayni Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 når jeg fødte sønnen min for 1 1/2 år siden opplevde jeg at morkaken var grodd fast. dette førte jo selvfølgelig til at jeg måtte ha operasjon etter fødsel. jeg mistet MASSE blod og måtte i tillegg ha en opareasjon til 2 dager etterpå. nå skal jeg ha barn igjen i sept og er bekymret for at dette skal hende igjen. har prøvd å søke til på nettet om inngrodd morkake, men finner veldig lite info. er det noen som har opplevd det samme og vil dele litt erfaringer med meg? hvordan var det med fødsel nummer 2?
tayni Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 18. mars 2010 dytter her jeg. hadde vært veldig glad hvis noen hadde noe å dele med meg.
lillerosin87 Skrevet 22. mars 2010 #3 Skrevet 22. mars 2010 Jeg er førstegangs, så har ingen erfaring selv, men moren min opplevde det ved første fødsel. Der var det også ganske alvorlig, og hun trengte blodoverføring + div. Når hun fikk meg gikk derimot alt helt fint, og hun hadde en kjempefin fødsel, så det behøver ikke bety at du må igjennom det samme en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå