klar for 3? Skrevet 17. mars 2010 #1 Skrevet 17. mars 2010 Skal til legen om noen dager og er litt usikker på hva jeg skal velge.
meandmylittle Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Jeg fikk resept på minipillen, Cerazette tror jeg den het. Men jeg tåler ikke p piller i det hele tatt, heller ikke minipillen, så hitill har det blitt kondom. 8 mnd siden fødsel.. Men har bestilt time nå til å få satt inn kobberspiral, så da blir det det:-)
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Fikk ikke lov å begynne på prev jeg, da jeg var hos legen 3 mnd etter fødsel. Spurte etter minipillen, men fikk den ikke siden jeg ikke hadde mensen. Fikk bare beskjed om å komme tilbake da jeg hadde fått mensen tilbake, så kunne vi diskutere prevensjon...
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Har begynt med p-stav med blanda følelser. Planen er å ha den til vi skal prøve på et barn til om 2-4år. Etter det skal sambo ta strengen. Syns ikke så mye om å dytte masse hormoner i kroppen. Har gått på p-piller i 4 år. før jeg ble gravid. Føler jeg har gjort mitt.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Jeg begynte med minipillen cerazette selv om jeg ikke hadde fått mensen. Legen sa jeg kunne begynne med den når som helst.
hønny-bunny Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Jeg fikk satt inn kobberspiral igjen på 6 ukers kontrollen:-)
Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 jeg bruker ingenting enda.. Er over 5 mnd siden fødselen. Men hadde tenkt å få satt inn hormonspiral, men ombestemte meg.. Har den liggende her hjemme, eska er ikke åpnet en gang.. Så viss noen er interesert i den så er det bare å ta kontakt på mail : [email protected]
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Vi kommer vel til å bruke kondom inntil videre (når det blir aktuelt, her har det ikke vært mye fart i sengehalmen enda, gitt, hehe). Brukte 5 år på å få til førstemann,så har lite lyst til å putte hormoner i kroppen. Kan evt. vurdere kobberspiral etter hvert, dersom kondom blir for mye pes. Har uansett ikke fått tilbake mensen enda. (Jada, vet at man har EL først...)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 Fikk satt inn hormonspiral i dag..*grøss*.. Var ikke godt..Fy søren så lett mannfolka har det. Er helt uggen jeg.. Men satser på at dette blir bra og at mensen ikke kommer tilbake, og at jeg er meget godt beskyttet i 5 år. Skal absolutt ikke ha flere barn.
MillyMy Skrevet 18. mars 2010 #10 Skrevet 18. mars 2010 gu kor heldige mange e ! Bynte på mini piller ca 1,5 mnd etter fødseln. Har mensen vær 2 uke !! blir gal til tider, blør jo 2-3 gang i mnd ! :S
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 18. mars 2010 #11 Skrevet 18. mars 2010 Satte inn hormonspiral 5mnd etter fødsel. Men nå er det 7.mnd med blødninger og smerter så skal den ut snart. For den som tåler den er den nok et bra alternativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå