Maria..prøvere sen -99 Skrevet 17. mars 2010 #1 Del Skrevet 17. mars 2010 Egglossings testen var negativ i dag også, så stemmer det en väninna sa så er jag nog ikke gravid ..tydligen ska E.L-testerna slå ut posetivt på graviditet også.. .. men kommer uaavsett testa bara för säkerhets skull...men kännde att hoppet rann ut i sanden. Uff jag har börjat bli så där RIKTIGT baby-sjuk.. inte bara pga detta, har varit det enstund..men detta gör ju inte saken lättare, man sitter å känner lite extra på kroppen, noe jag inte gjort på LÄNGE... Men så er ju frågan..vart e min egglossning... e.l-testen var igår negativ å idag.. dag 12 å 13.. sist jag hadde e.l så slog den ut på dag 13 &14 (sent i min korta syklus på 25 dagar) sist slog den heller inte ut mellan dag 11 -15... .. kan jag ha sporadisk E.L eller? eller driver den å flyttar på sig i syklusen...eller har min vännina fel??? varför gör jag detta mot mig selv Bara låt det ligga Maria.. det sker inte...!!!! Nejdå det er inte så gale.. känner bara att jag blir förferdligt irritert å inte ha kontroll...å "barnstyret" har jag inte hatt kontroll på i 11 år ...har kun hatt kontroll på de hormoner å de tider domska tas under försöken..så ner egga blivit tatt ut..INGEN KONTROLL lengre... då er det opp till noen annan... nu har jag inte kontroll över min egen syklus engång ... jag låter tankar å kännslor sväva utanför försöken, något jag inte tycker om...för jag tror inte att "miraklet" kommer å ske med oss, att vi får det till på naturmetoden..så varför i all värden sitter jag å slenger bort 400kr varje månad för att måle en egglssning som tydligen ikke finner sted, eller driver å flyttar på sig så jag bara "kastar bort" dessa test helt i onödan.. uff..sorry MÅTTE bara få det ut till noen som orkar lyssna...jag vet snart inte vem jag kan prata med om det... känns som ingen förstår.. 11år er en lång tid... f** nu grinar jag også.. jaja det ska väll ut! förlåt..jag måtte bara få det ut... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141596386-bare-en-utbl%C3%A5sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå