Gå til innhold

Ang symptomer som kommer og går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ganske mange symptomer siden uke 6. Noen dager har jeg bare måttet bli hjemme fra forelesninger fordi jeg har vært usigelig kvalm og fryktelig trøtt. Jeg er også svimmel innimellom og samboeren min har fått forbud mot å komme nær brystene mine fodi de har vært ufattelig såre... og jeg har måttet kjøpe gaviscon for å f sove om nettene pga halsbrann.

Jeg er nå 7+3 og like før helga fikk jeg endelig rota meg til å få kjøpt vitaminer og jerntabletter. Kjøpte dem fra nykomed "Gravid" siden jeg ikke takler disse tyggetablettene fra life-line. (De er jo dobbelt så dyre også og inneholder mindre).

men så de siste 2-3 dagene har symptomene mine vært mye svakere. Har fortsatt såre bryster, mn ikke så intenst som før helgen. Trettheten er ikke like overmannende og jeg håper det er pga jertilskuddet jeg tar. Og kvalmen er merkbart svakere og halsrannen nesten borte.

Nå skal det sies at pga kvalmen og trettheten har jeg spist usannsynlig sunnt og ganske mye mindre enn jeg pleier. Sånn omtrent har jeg beregnet meg frem til at jeg nok får i meg omtrent 1000-1500 kcal pr døgn. Hovdsaklig besående av grovt brød med baconpostei eller skinke og masse appelsinjuice og grapejuice. Jeg har nesten ikke klart å få i meg middag. og jeg blir faktisk kvalm av kaldt vann :S

Siden jeg hadde MA i høst er jeg jo kjemperedd for at det skal skje igjen, men jeg har ikke noen egentlige indikasjoner på at noe er galt nå... Jeg våknet opp kvalm i dag, men nå er den mye mildere etter at jeg har spist frokost og fått i meg vitaminpillene.

Er det vanlig at det er sånne variasjoner? Kan vitaminene hjelpe på symptomene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...