Gjest eelis+kian Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Og hvor lang tid går det mellom hvert måltid? Også lurer jeg på en ting til. Gutten min bruker en evighet på å skjønne hvordan flaska fungerer, og når han endelig får det til, er melka kald. Han spytter melka ut, og jeg lurer på om det er fordi den er kald, eller kan det være en annen grunn til det?
Gjest eelis+kian Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Hvor mange ml mm/mme til hvert måltid altså...
AussieAnette Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Lager 200 ml og han spiser opp alt. Tidligere ville jeg da øka mengden, men nå får han 2 x grøt + fruktmos og slikt, så han trenger ikke mer. Bare gulper hvis han får mer. I tillegg sover han hele natta nå!!
Propellll ♥ Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Min får 4 flasker med 200 ml mme i døgnet + litt grøt og frukt eller gr.sakspure.
Lillemor&Gutta Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 4 flakser på 200 ml. Ligger alt mellom 60 og ingenting i gjen. Kveldsmaten er 1 porsjon grøt og ca 100 ml MME og mellom 1 og 2 flaske på ca 100 ml om natten. Den kan være for kaldt eller for varm. Eller så har han kansje en rap liggende. Min spiser aldri hvis han har luft i magen. Noen barn liker melka enten kaldere eller varmere enn alle andre. Må nesten bare prøve deg fram. Men det skal jo kke være FOR kaldt eller varmt da.
Gjest eelis+kian Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Takk for svar alle sammen :-) Jeg skal ha barnevakt på lørdag, og er veldig usikker på hvor mye melk han kommer til å trenge, hehe. Tror jeg satser på ca 200 ml, som dere sier. Jeg har kjøpt en ny flaske (MAM), så får se om han er interessert i den. Og så skal jeg varme melka litt mer :-)
Trultetryne Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 MAM-flaska funka mye bedre enn Avent sine her. Avent sin 'tygger' hun bare på.. hehe. Nå bruker vi ikke flaske så ofte heller da, men kjekt av og til.
silstr Skrevet 17. mars 2010 #9 Skrevet 17. mars 2010 Snuppa vår får 200 ml 5 ganger om dagen. I tillegg har vi begynt med smaksposjoner med grøt, noe hun ikke er særlig begeistret over enda.
Gjest eelis+kian Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Samme her, Rina og Snuppis! Han bare tygger på alle de andre flaskene. MAM funket faktisk etter en stund, han drakk nesten 30 ml :-) Jeg bruker heller ikke flaske så ofte, så det er nytt for han hver gang, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå