Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Da var jeg inne på fredagen for å se hvor mange eggposer jeg hadde og for å se når jeg skulle ta ut egg. Det viste seg denne gangen at jeg har 5 egg, jeg ble veldig lei meg og gråt stort sett hele kvelden. Forrige gang hadde jeg 14 eggposer og hadde egg i 12 av de. Jeg vet jo at 5 egg i utgangspunktet også er bra men ble liksom litt lei meg allikevel. Og så er det sånn at det stort sett går veldig greit med meg, bortsett fra de dagene jeg er inne på klinikken. Da blir jeg liksom helt satt ut og gråter kjempe mye.

Helgen har gått og jeg har bare vært kjempe sliten og har igjen vært inne i dag for å se hvor mye mer de hadde vokst. Fortsatt 5 egg og jeg skal ta eggløsningssprøyten i morgen. Uttak på torsdag og innsett da mest sannsynlig på mandag hvis alt går som ønsket da. :-) Dette blir veldig spennende.

Jeg holder til på Volvat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da var egguthentingen overstått og det gikk jo som en lek... :)

Det eneste var at vi fikk ut 24 egg, så nå gjenstår det å se hvor mange som blir befruktet... Så er det vel bare å forvente seg en del smerter og komplikasjoner når man er blitt såpass overstimulert, men det tar jeg når det kommer...

Det eneste minuset, selv om jeg fikk ut mange egg, er at vi kanskje må avbryte dette forsøket, og heller fryse ned alle eggene. Dette for å unngå alvorlig overstimulering. Da går jeg nok litt i kjelleren ja...DRIT å måtte backe ut nå som man har kommet så langt... Men men, må man så må man..

Skrevet

Uff da Jenny84. Det må gjøre vondt med uttak av 24 egg, men så gøy at du fikk så mange da. Men trist også hvis du må vente på å sette inn for å unngå ytteligere overstimulering. Men nå har du jo virkelig gode sjangser for at gullegget ligger blandt de 24 da :-)

Lykke til jenny84

Skrevet

Jo, det gikk forsåvidt greit, med uttak, men resten av dagen i går var ikke så kjekk. Så ut som om jeg var gravid i 5-6 måned...

Men, i dag er allting bedre. 20 av 24 egg er blitt befruktet, og jeg får sette inn ett i morgen. Hvor mange som er gode nok til å fryses ned, vil vise seg i morgen.

Håper håper håper ;)

Skrevet

Oj oj oj oj. Så utrolig heldig du har vært. Så mange egg beftukta er jo kjempe bra. Da har du sikkert mange søsken liggende der også. :-)

Da er EL sprøyten tatt og skal inn og ta ut mine 5 egg i morgen. Både gruer og gleder meg litt. Kanksje det ikke er like vondt som forrige gang da jeg hadde 12 egg. Får håpe på det. Selve uttaket går jo greit med det er på kvelden at det kan gjøre sikkelig vondt. Men dette må vi igjennom. Håper på gullegget nå altså.

Skrevet

Da var egguttaket overstått. 8 egg ut, men tror fremdeles bare at 3-5 er brukbare. Det var flere eggposer, men de var for små. Nå blir det ulidelig spennende å se om det blir innsett av to egg på fredag. Har time kl 13. Lykke til med egguttakene og innsett folkens, :-)

Skrevet

Heisann.

Da har jeg tatt ut egg i går og je gble veldig overrasket for det var 10 egg så det var veldig positivt. De fant faktisk egg i de små eggposene mine også. Skal ringe inn i dag å høre om det er noen som blir befruktet og skal da eventuelt sette inn på mandag. Dette blir spennende altså.

Skrevet

Jeg satt inn to fryseegg i naturlig syklus på tirsdag, blir spennende å se om de vil feste seg.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Hei igjen

Det blir uttak på mandag og innsett på onsdag hvis alt går bra! Skal sette eggløsningssprøyten i morgen kveld! Det blir noen spennende dager og uker fremover!

Lykke til videre alle sammen!

Skrevet

Da er vi helt likt i løypa Høst72:) Skal ta eggløsningssprøyte 22.15 i kveld og uttak på mandag.. Spent på om alt går etter planen slik at d blir innsett på onsdag. Hvor holder du til Høst72? Vi er på st. olav i Trondheim. D blir noen VELDIG spennende dager fremover. Er veldig spent på å ta ut og sette inn. Alltid litt skummelt med nye ting :P Masse lykke til!! Håper du skriver inn etter uttak og innsett :)

Skrevet

Hurra! Fikk satt inn to 4-delte egg i går. Fire av åtte egg ble befrukta, så da ble resultatet som jeg trodde. Dessverre var ikke de to andre befrukta eggene egnet for frys. Er superstinn i underlivet og slettes ikke i spesielt bra form ennå.

Skrevet

Har satt inn ett egg i går (16.04)Så da er det bare å ruge og ta test om 14 dg.lykke til alle sammen,moro visst folk oppdaterer undervegs her...

Skrevet

Hei hei 83lmk

Vi hører til på Rikshospitalet. Dette er første søskenforsøk, og jeg håper vi lykkes nå. Forrige gang ble det tre forsøk. Har aldri fått egg på frys, og har ingen tro på at vi vil få det nå heller. Har jo tross alt blitt tre år eldre siden sist ;-)

Uttakene mine forrige gang gikk stort sett greit. Ble veldig kvalm første gang, men fikk kvalmestillende de to neste forsøkene. Satser på det denne gangen også!

Kommer nok tilbake med info ang uttak og innsett etter hvert.

Lykke til til deg også!

Skrevet

Heisann

Da fikk jeg ut 9 egg og 7 av de ble befruktet. Skal inn i morgen å sette inn. Håper da på at det er flere som har utvilet seg bra. Kanskje jeg får noen fryse egg også.

Gleder meg masse og dette blir spennende.

Ellers så er jeg helt anderledes en sist. Dette var jo ikke vondt i det hele tatt og nå merker jeg ingen ting lengre. Sist hadde jeg vondt lenge. Så kanksje dette er bra. :-)

Krysser fingrene for det.

Skrevet

Halloen igjen

Nå sitter jeg bare her å tripper og venter til vi skal inn for å sette inn egg. Er SÅÅÅ spent på om de har utviklet seg bra. Vi setter nok inn 2 egg hvis vi er så heldig at så mange har utviklet seg bra da :-)

Skrevet

Ja da var 2 egg satt inn ett 14 celle delt egg og 8 celle delt egg. Dette blir spennende. Fra i morgen tenkte jeg at jeg skulle begynne å jobbe igjen. Blir jo helt gal av å være hjemme også.

Jeg skal ta blodprøvde den 29.04.10 og tissetest den 03.05.10. Blir lenge å vente disse 14 dagene. Men har bestemt meg for at denne gangen skal jeg ikke gå å kjenne etter, men bare leve som normalt. Neste uke tenkte jeg at jeg skulle begynne å trene zumba også. Det får jo ting til å gå litt fortere.

Når skal dere andre teste da ?

Skrevet

åh, så spennende!!! :)

Jeg er vel ei uke etter deg da. men svaret litt alikevell.

Satser på uttak mandag om ei uke Skal på UL på fredag for å se hvordan jeg har reagert på medisinen

Føles egentlig litt som om jeg har begynnende eggløsningsmurringer i dag, men kanskje bare er puregon som fixer opp der nede :)

Hvor lenge har du vært sykemeldt da? Evt. borte fra jobb?

Jeg tenkte (uten at jeg vet helt sikkert) at jeg skulle være borte uttak-dagen og fram til dagen etter innsett... om formen er fin - og jeg ser ingen grunn nå til at den ikke skal være på topp?? hehe

Så da satser jeg på at alt klaffer, og at jeg faktisk får sette inn et eller 2 egg i uke 17. Mye som kan skje...

Lykke til med ruginga!!!!

Skrevet

Hei jente_80

Jeg har ikke vært sykemeldt i det hele tatt, driver eget selskap så har nok ikke det privilegiet, men jeg bar borte fra jobb fra uttak dagen til og med innsett dagen. Nå er jeg tilbake på jobb. Dette er nok meget idividuelt om hva man ønsker seg. Hvis det tar veldig på så bør man kanskje bli hjemme lengre.

Men det skal også sies at første gangen ut så hadde jeg vondt veldig lenge, nå har jeg ikke hatt noe vondt i det hele tatt. Selv på uttaksdagen hadde jeg ikke vondt så dette har virkelig ikke vært som første gangen. Første gangen kjente jeg sterke stikkninger i eggstokkene veldig lenge etterpå, men nå kjenner jeg ingen ting. Kjenner ingen ting i magen etter innsett heller. Og kanksje like greit for da kan jeg kankjse la vær å tenke på alt man kjenner og lure på om man er gravid. Nå skal jeg leve dagene helt normalt og til og med begynne å trene til mandag. Det gleder jeg meg til.

Skrevet

Heisann

Hvordan går det med dere andre som har satt inn nå ?

Skrevet

Jeg satte inn to egg lørdag 16, og har selvfølgelig alle verdens symptomer:-)

Mest stikking/murring nedi der, og det hadde jeg sist gang jeg var gravid. Så vi satser på at dette er gulleggene:-)

Lykkt til:-)

Skrevet

Jeg satte inn ett egg onsdag 14 april, og til nå kjenner jeg på ømme, litt tyngre bryster, småubehag i venstre lyske og litt murringer i underlivet. Vet ikke hva jeg skal tro jeg, men håper og håper!! ;)

I de to siste dagene har jeg også kjent vondt i korsryggen.

Noen som har kjent på de samme tingene og vært gravid?

lykke til videre alle. 6 dager igjen til testing for min del.

Skrevet

Heisann.

Da er jeg på rugedag 8 og jeg kjenner stort sett ingen ting. Derimot har mine pupper blitt en del større og jeg merker at jeg har større opptak av Crinone denne gangen. Vet ikke om dette betyr noe men må si jeg krysser fingrene for at dette skal gå bra. Jeg skal til legen på torsdag for å ta blod prøve og den 03/5 er min test dag. Tror faktisk jeg skal klare og holde meg slik at jeg ikke tester før jeg skal denne gangen.

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Jeg er ny her -

Satte inn 1 egg 22.4. Har alle symptomer - som veldig mange av dere andre. Tror nok jeg må prøve med en hjemmetest tirsdag.. Er nok for nysgjerrig til å kunne vente til vi får svaret til helgen... Syns det er lange dager å vente..

Skrevet

Heisann

Nå er jeg virkelig spent altså i morgen skal jeg ta blodprøve for å se om det er noe der. Jeg var dog på trening på mandag og trente zumba. Vet ikke om det var helt bra for det begynte å stikke i magen etterpå. Var veldig mye hopp og sånn, så er nå litt redd for at det har gått galt. Kjenner nå også at en del crinone krem begynner å renne ut igjen. Det er jo sånn det har vært de andre gangene jeg ikke har fått det til.

EA71 jeg er helt enig med deg om at det er lenge å vente på test, men denne gangen tror jeg at jeg skal klare det. Min test dag er på mandag.

Hvordan går det med dere andre.

Skrevet

så spennende jenter !!

hold oss oppdadert framover da=)

lykke til !!!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...