Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg skal begynne på suprecur i morgen tidlig og regner med at jeg da skal ta ut egg i uke 15 og at jeg setter inn i uke 16. Hadde vært koselig om det var flere av dere her slik at vi kan følge hverandre.

Jeg har hat et fersk forsøk, innsatt 2 egg et 14 celler og et 8 celler, ingen hell, Andre gang et flott basosyst egg altså fryseforsøk. Skulle egentlig ha satt inn en liten eskimo i dag, men det gikk i vasken. Egget klarte ikke opptiningen.

Men nå er jeg klar for ny kur og begynner allerede på den i morgen. Føler jeg har gått på hormoner i ett nå. Har kanskje hatt 1 mnd uten hormoner siden jeg begynte i nov 09. Sa til min mann i dag at jeg var en vandrende hormon. :-)

Håper se flere her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg begynt på nesespray. Håper å se flere her.

Skrevet

Er det noen flere som skal ha innsett samtidig som meg ? :-) Håper at vi kan bli flere på denne linken.

Skrevet

uke 17 forhåpentligvis :) Starter med spray fredag om 1 uke

Skrevet

Hei!

Skal på ul 6april, for å se om alt er klart for innsetting av egg.. 1.fryseforsøk! Satser på at det går bra, og at vi får satt inn 2stk små eskimoer i slutten på uken!!

Ønsker dere masse lykke til!!

Skrevet

Hei!

Starter med spray mandag 22, og innsett i uke 17 tror jeg. Første forsøk - spent:-)

Skrevet

Tror det blir innsett på meg i uke 17 også....dersom jeg har forstått det rett:) Går på spray nå, så skal jeg på UL 13.april. Deretter 20 sprøyter....som tilsvarer 10 dager?? Men hvordan funker egentlig den geleén/kremen som vi skal bruke til slutt? Er det mellom uttak og innsett?

Skrevet

Hei

Jeg begynte på Suprecur i går, og skal ha uttak og innsett i uke 16, på Riksen. Dette er første søskenforsøk. Har en gutt født i desember 2007.

Det blir spennende å følge med hverandre.

Skrevet

Hei

Jeg skal på UL 31 mars og da blir uttak i uke 15 og innsett i uke 16 for min del.

Dette blir mitt andre fersk forsøk så har nå fått litt dreisen på hvordan alt fungerer. Crinone kremen skal begynne å brukes et par dager før man skal inn og ha innsett hvis jeg husker riktig, på fryseforsøk så skal den i allefall begynnes litt før man setter inn egg. Så skal man gå på den kremen i ca 10 uker tror jeg. Har ikke kommet så lang noen gang da ingen ting har festet seg hos meg. Skal brukes 2 ganger om dagen, en om morgningen og en om kvelden. Sikkelig ekle saker. :-)

Koselig å se flere her inne. Altid litt gøy å følge hverandre.

Ønsker alle lykke til foreløpig

Skrevet

Heisann.

Nå skal jeg på UL til onsdag, og da skal jeg begynne på sprøyter, blir uttak i uke 14 for min del og innsett i uke 15. Når skal dere andre ha uttak? Noen som vet?

Skrevet

hei hei :)

Har ikke kommet lengre enn til 1. dag på synarela :) Men når er vi endelig i gang. Puregon 125 ie fra 14. april og UL 24. april.

Uttak/innset i uke 17 om alt går etter planen.

weeeeeee!!

Skrevet

Hei.

Jeg skal forhåpentligvis ha mitt andre ferskforsøk uke 15. Starter på sprøyter i morgen etter lange 30 dager på spray! Joho!

Skrevet

Hei.

Da var jeg på uldtalyd i går og har nå begynt med sprøyter. Skal ha uttak i uke 15 og da muligens innsett i uke 15 også. Dette blir spennende. Forrige gang jeg hadde fersk forsøk så fikk jeg ut 12 fine egg. Håper på at jeg kan få ut en del egg nå også.

Håper virkelig at det går min vei denne gangen. Eller jeg prøver å fortelle meg selv at nå SKAL det gå bra. Så får vi håpe at det stemmer :-)

Skrevet

Hei alle dere andre :) Jeg skal begynne på min fjerde kur, men forhåpentligvis andre forsøk i uke 15. Det blir spennende! Har avbrutt to ganger pga understimuli med menopur og overstimulering med menopur og gonal ilag! Nå skal jeg visst nok droppe spray og gå rett på en type medisin som jeg dessverre ikke husker navnet på nå... Det blir ikke uttak og innsetting før i uke 17.

Jeg er ny her og synes også det kan være litt greit og ha kontakt med andre i samme situasjon - det er jo ikke alltid så greit for andre å forstå hva vi som sliter gjennomgår!!

Håper det går bra med alle dere :))))

Skrevet

Jeg har uttak/innsett i slutten av uke 16 på Riksen... Dette blir det 3. ferskforsøket. i tillegg har vi hatt to fryseforsøk....

Skrevet

Heisann

Nå skal jeg på UL til fredag for å se hvor mange egg jeg har produsert og se når vi skal ha uttak. Uttaket blir i løpet av uke 15. Fortsatt usikker på insett. Ellers så lurer jeg på om noen av dere har fått hemorider av alle disse medisinene. Jeg tror nemlig at jeg har fått hemorider jeg nå da.

Skrevet

Hei alle sammen. Har alle sammen blitt borte? :-)

I morgen skal jeg på UL, det blir spennende. Føler dog på meg at jeg ikke har produsert noe særlig med egg nå. Sist så var jeg mer oppblåst enn det jeg er nå så kanksje vi på buste opp hormonene litt slik at jeg kan få litt flere egg. Regner med at det blir uttak i løpet av neste uke engang så dette blir spennende.

Skrevet

Heisann!!

Har gått på progynova denne gangen,skal på ul nå på mandag visst alt er klart blir det satt inn ett egg torsdag eller fredag har jeg fått beskjed om.Jeg holder til i porsgrunn.Dette er mitt første fryseforsøk,har 6 egg på frys etter forrige gang.Ble gravid på første fersk forsøk å fødte en sønn i januar 09.Er veldig spent denne gangen da jeg har hørt at disse eggene ikke nødvendigvis trenger å overleve tiningen,men vi må håpe på det beste.Lykke til med kurer-ruging å forhåpentligvis graviditet til dere alle sammen!!Skal bli artig å følges når det er så mange som har innsetting på likt:)

Skrevet

Jeg er her fortsatt! Er ikke så ofte jeg logger meg på, men stadig innom og leser.

Har startet på Puregon i dag, og skal på kontroll den 15. for å sjekke eggposer og hormonnivå. Uttak blir antageligvis i uke 16.

Lykke til med UL i morgen Atilla10!

Skrevet

er her jeg :) Har ikke kommet lengre enn til halveis i sprayperioden, så det er liksom ikke så mye spennende som skjer. Starter med puregon på onsdag Er litt spent på dette med å sette sprøyte på seg selv..

Tvi tvi på UL!! :)

Skrevet

Hiver meg inn på denne tråden. Startet to dager før deg, Atilla10, med nesespray og 29. mars med gonal-f...og som deg skal jeg også inn i morgen og sjekkes for størrelsen på eggposene. Er litt misfornøyd i øyeblikket for jeg er redd for at jeg har ødelagt forsøket ved å starte 2 dager forsinket med orgalutran (dvs to dager etter at største eggpose var 12 mm) og nå krisemaksimerer jeg og ser for meg at det har skjedd en spontaneggløsning allerede som ødelegger for de andre eggene. Krysser fingrene for at det likevel skal gå bra i morgen når jeg er inne til scanning. Ja for deg Atilla10 også og alle dere andre i denne tråden selvsagt. :-)

Skrevet

Sniker meg inn her jeg også...:-)

Startet på puregon-sprøyte tirsdagen. Skal på ultralyd i morgen. Går på kort regime så det blir vel uttak/innsett i uke 16. Dette er vårt fjerde forsøk. 1 forsøk negativt, 2 forsøk-ingen befrukta egg, 3 forsøk ble positivt, men mistet i uke 12:(

Så nå håper vi at den sitter!!

Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

Vi er i gang med runde nr to. Fersk ICSI:-) Kort regime, er på 3.dag med sprøyter:-) Da blir det vel uttak i uke15/16....

Forrige gang var de redd for å overstimulere meg(Har veldig mange egg) Så da ble jeg understimulert i stedet. Med bare to egg. Ett som everlevde og ble satt inn. Men denne gangen har vi trua:-)

Hvor holder dere til? Selv er jeg på Aleris:-)

Skrevet

Så kjekt at det er flere der ute ;)

Jeg er i gang med 1.ivf og tok siste dose Puregon i dag, 125 IE. Føler jeg har spraya og styrt på i en evighet nå. Så, nå skal jeg snart sette eggløsningssprøyta og neste uke, uke 15, skal jeg få henta ut egg. På UL viste det 14 follikler. Spennende.

Jeg holder til i Haugesund. Andre som holder til der?

Skrevet

Scanningen i dag (sprøytedag 12 med 150 i.e. gonal f) viste at 13 eggposer var redusert til 8, hvorav bare ett var 17.5 mm, de andre fra 14 mm nedover. Fikk beskjed om å fortsette med samme dose til mandag for ny scanning. Siden dette er første IVF for meg, vet jeg ikke om jeg skal være fornøyd eller ikke. Nesten 14 000 i medikamenter så langt og kanskje bare noen få egg ut. Holder til på klinikk i København.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...