blå og rosa+lillebror Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Dette er min første pillefrie mnd, er på dag 9 i syklusen. Når kan jeg ha EL da? vet det er ca på den 14 dagen, men har kjent "stikking" på den ene siden av magen, rundt eggstokkene, i dag. Har også hatt mye utflod det siste døgnet. Kan dette være eggløsning? Har ikke hatt det siden sist jeg ble gravid for 2 år siden, husker ikke helt hvordan det var. Var egentlig ikke meningen at vi skulle prøve denne mnd, men det har skjedd en glipp i går da, så da kan jeg vel ha blitt gravid? sædcellene kan leve i 6 døgn? Kanskje det blir desemberbaby her da håper på svar
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Mellom dag 11-16 ca. eg kjente at eg fikk el i dag:)
Flutili Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Jeg pleier å ha eggløsning mellom dag 9 og 12, varierer litt..
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Ja di kan vel leve i ca 6 dager men eg fikk beskjed om at når de e 12-36 timer til el er de best sjanse å bli gravid, så ville ha satset på anver dag:)
*mamle <3 2011* Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 Jeg testet denne mnd å slo ut for eggløsning på dag 15. Fikk skikkelig vondt i magen på venstre side. Men det kan være fordi det driver å ordner seg igjen nedi der etter noe som var enten en ex.u eller en spontan abort for 5 mnd siden De viste ikke helt. IKM på fredag. Lever i spenning :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå