Gå til innhold

TRODDE ALDRI DENNE DAGEN SKULLE KOMME!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

det lille nurket lever i beste velgående og hadde ett sterkt bankende lite hjerte!:))

dette er lykke..herre så redd jeg har vært....tenk jeg ER faktisk gravid:)

jeg er en av de som har hatt blodig/brun utflod i 2 uker og mistet symptomene i tillegg...så det kan faktisk gå heelt fint det:) er så glad!! eneste stort smil jeg nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

såå kjekt!:D

nå kan du puste lettet ut:-))

Skrevet

åh gratulerer så mye:-) herlig!!

håper på det samme for meg i morgen på ul , også brun/blodig utflod i to uker, men gitt seg nå... bli spennende ja!

Skrevet

Gratulerer :)

Herlig da:) Jeg har blødd i nesten syv uker, ikke bare litt, men MYE å her er alt bra også. Jeg var på Ul i går og fikk beskjed om at det er pga. en tvilling jeg har mistet tidligere i svangerskapet som gjør at jeg blør. Jeg kjøpte meg en sånn Angelsound og den har vert veldig fin å ha for meg som blør. Jeg har vert så heldig å funnet hjertelyden i to uker nå ( Har fått det bekreftet av JM også at jeg hører riktig!*hihi*) Men jeg hiver meg på den at ikke alle blødninger trenger å ende ille, og at vi skremmer oss selv opp med å lese alle mulige innlegg på div. forum. Så jenter: lytt til kroppen deres ,å prøv å nyt tiden fremover - det går nok bra :)

Skrevet

Gratulerer!!!!!

Dette ble jeg glad for å lese, på en ellers så kjiip morgen..... ;-)

Skrevet

Veldig glad på dine vegne. Dette var kjempe godt å lese og ikke minst veldig godt for deg, slik at du slipper å bekymre deg. Nyt svangerskapet og kos deg masse:=)

Skrevet

tusen takk jenter!:) er rimelig lettet nå kan man si...glad vi skal få enda en titt til på mandag....da går det nok heeelt opp for meg og da er jeg 7+4 og da tenker jeg at de 96% prosentene for at det går fint resten nå er fult og helt på vår side...

eller er de det nå også?? er det ikke noe med hvilke uke man ser hjerteslag??

lille var forresten 7mm...6+4....hvorda var det med dere?

Skrevet

Skal nok kunne se hjerteslagene til lille nå, ja. :) Jeg var også til ul i uke 7 og da kunne man helt tydelig se det. Nurket mitt var målt til 4,6 cm i uke 11+2 :)

Lykke til med Ultralyden og nyt den fine opplevelsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...