Gå til innhold

TRODDE ALDRI DENNE DAGEN SKULLE KOMME!!

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

nå vet jeg at det var uten grunn men ikke før:)

tar nok tid før engstelsen slipper heelt taket me nå ska dette gå fint..

har ny ul på mandag igjen..det som er den egentlige tidlig ul min;) den idag var rett og slett bare pga hodet mitt holdt på å rable...så kom til hos en annen privat lege....men håper jeg får titte litt mer med noen ukers mellom rom nå i beynnelsen ti jeg sjønner dette her;)

ja tenk på det:)) litt fjern enda.....er mamma nå og da han er 12 når babyen kommer og gleder seg nok stort til å bli storebror...det har han snakket om noen år stakkars...er vel eneste i klassen uten søsken...

men det har det blitt en ordnings på nå;)men vi skal vente en mnd til før vi sier noe....

Annonse

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH T

Først nå greidde jeg å kikke innom...jeg var sååååå redd for deg....

Gratulerer kjære deg...håper jeg følger etter...er sååååå redd enda jeg....

Hurra hurra hurra hurra hurra!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja nå lurte jeg på hvor det var blitt av deg!! ;)tuuusen takk...det kom noe tårer på ul ja....men var mest i sjokk over at mine forferdlig rasjonelle tanker de siste dagene var feil...hahahaha:)

du er god da nurket;) dette går så bra ser du..har hatt en god følelse for deg hele vein..det vet du..håper bare du får det bekreftet idag...tenk så deilig det skal bli for kropp og sjel!!:))

ska inn å gratulere deg senere vennen min;) det SKAL jeg!! xxxxx alt for deg og spiren din!:)

BC: ja tror jeg skal få be om ul i den duren der...håper hun er grei og forstår min engstelse...men nå skal jeg slappe av og være rolig og passe godt på lille skatt i magen:) den var forresten 6-7 mm hun klarte ikke helt å være siker på hvilket....fint det for 6+4 vel?:)

tusen takk for lykke ønskniner til dere alle jenter...er utrolig takknemlig for at jeg fremdeles får være her inne....må innrømme at jeg ikke trives no særlig på 1 trim..skal være foriktig med hva jeg sier men...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Kjempefint mål det. I boka mi står det at i uke 6 skal spiren være 4-8 mm så det er helt etter boka tøysekroppen :))

Hvis hun ikke er så ivrig på å gi deg ekstra UL så gråt litt og fortell om engstelsen din så går det helt sikkert greit å få et par ekstra UL til ;)

Gratulerer så mye, tøysekroppen! Nå håper jeg du klarer å la dette synke helt inn, slik at vonde tanker fortrenges og skuldrene senkes. Det er deg vel unt! Ikke godt å gå rundt og bekymre seg så mye. Og UL er som regel fin medisin mot bekymringer :-)

Gratulerer så mye :-)

Var aldri i tvil, egentlig :-) :-) :-)

Visste det kom til å gå bra. Nå må du slappe av og nyte graviditeten som bare det. Dette har dere kjempet hardt for!!

Stoooooor klem fra meg...

ps.

ikke noe nytt her, tre dager til termin og det ser ut til at jeg må smøre meg med tålmodighet....,ingen tegn til fødsel enda, men den må ut før eller senere :-)

Ønsk meg lykke til...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...