Gå til innhold

Når fikk dere tilbake mensen etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 mnd siden fødsel nå, og ammer kun til kos, og før han skal sove, men tanta dukker ikke opp hos meg..

Tatt 5 g-tester, 3 var positive, men alle sammen ble positive etter tidsfristen, men fikk negativ test idag igjen..

Hadde aldri trodd jeg skulle ønske tanta velkommen, men nå vil jeg bare komme inn i rutiner igjen, så jeg har noen datoer å forholde meg til, selvom vi ikke planlegger 2 tette.. Tenker mer at det som evnt måtte skje, får skje ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

delammet frem til han var 4 mnd, da var det slutt på ammingen. mensen kom en ukes tid etter ammeslutt. Mensen dukker ofte opp når du ikke nattammer lenger

Skrevet

slutta vel å blø helt etter 6 uker ca. uke 8 etter fødsel kom tanterød. så kom den for andre gang 46 dager etter. håper så inderlig den kommer regelmessig. for hadde problemer før e vart gravid å måtte ta hormonkurer og sprøyete for at e skulle få eggløsning å bli gravid me gulle vårt...

Skrevet

Nå fullammer jeg da. Men har enda ikke hatt anntydning til tante rød nei. Snuppa er nå 4,5mnd :D krysser fingrene for at jeg aldri får den tilbake :D

Skrevet

Fikk den igår, 6 og en halv mnd etter fødsel... Har ikke nattammet på lenge-men ammer til hvert måltid på dagtid.. :)

Skrevet

Jeg fullammer, men nattammer lite/aldri siden Vesla sover, og har ikke fått tilbake mensen enda, 4,5 mnd etter fødsel (HELDIGVIS!!!) Bare det å slippe mensen, er jo verdt en del svangerskap til...!

Skrevet

Snuppa er 9 mnd og jeg har enda ikke fått den tilbake, heldigvis.. Vi ammer en del på natta og flere ganger i løpet av dagen. Men jeg er bare glad til for hver dag som går og den ikke kommer jeg :-)

Skrevet

Knerten er litt over 8 mnd. Ammer 3 - 4 x i døgnet og kun på dagen, men ingen tantebesøk ennå nei.

Skrevet

Jeg ammer fire ganger i døgnet fra ett bryst - har ennå ikke fått mensen. Junior er 8 mnd.

Skrevet

Fikk mensen rett før pjokken var 4 mnd, men sluttet tidlig å nattamme da han har sovet rundt fra ca 2.5 mnd. Kjedelig.. Hadde nesten glemt ut hvordan d var med menssmerter og det hele... Huff, kunne godt hvert for uten noen måneder til... ;)

Gjest Kira06
Skrevet

Heldige meg fikk den tilbake 14 uker etter fødselen, til tross for at jeg fullammer (inkl. natten). Håpløst spør du meg...*s*

Skrevet

Jeg fikk mensen tilbake bare 7 uker etter fødselen, og jeg har fullammet hele tiden. Og nøyaktig 4 uker etter det, kom den på nytt igjen. Så jeg blir nesten sur når jeg hører om dere som ikke har fått den på flere måneder ;-P

Skrevet

Off jeg fikk den tilbake etter ca 2mnd og jeg fullammer..kunne lett gått et år uten ...

Skrevet

Fikk den tilbake ca 8.5 mnd etter fødsel. En mnd etter ammeslutt ca.

Varierer veldig det der :) Var glad den ikke kom tidligere jeg ;)

Skrevet

Ikke ennå... 9 mnd siden fødsel. Ammer ca 6 ganger i døgnet, men mest for kos,tror jeg.

Skrevet

Urettferdig hehe... Fikk den på dagen 3 mnd, og fullammer. Så smått begynt med grøt nå 5 1/2 mnd.

Skrevet

3uker, det var skikkelig nedtur :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...