Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hørt at det ikke finnes dumme spørsmål, bare dumme svar.. :-)

Etter 1 avbrutt forsøk (pga overstimulering) og 2 negative ivf forsøk, hadde jeg mandag for 3 uker en saltvannsundersøkelse. Legen kunne da se en follikkel på 16mm og han mente at jeg skulle få eggløsning torsdagen samme uke. Fikk beskjed om å prøve på "gamlemåten". Er uforklarlig (sekundært) barnløs. Burde normalt da ha fått mens torsdag, fredag forrige uke. Men fortsatt ingen mens... Hatt mensmurringer siden fredag, og lørdag fikk jeg litt ømme pupper, mitt spørsmål er da: Kan man hoppe over eggløsning selvom man ser et egg, eller kan der være håp om at vi har klart det selv? Vet det bare er å ta en test, men....... Skummelt....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141594838-dumt-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste du kan gjøre er å teste vettu :) Skumle greier, men bedre å få det overstått, og det er jo god sannsynlighet for at du får en gledelig nyhet :)

Pleier du ha normal eggløsning hver mnd, så har du nok hatt det denne gangen også!

Lykke til, gi gjerne lyd fra deg hvordan det gikk :)

HERREGUD!!!!!!!!

Har testet positivt på 2 strimmel tester!!! 2 klare streker på hver, det må man vel stole på...?

Er helt i sjokk....

Etter over 3 år så klarer vi det selv....

Håper dette går bra (positive tanker :-))

(har ikke glemt MA for 2 år siden,,,,)

Kanskje man kan begynne å henge litt på "gravide slitere"... :-)

Annonse

Gratulerer så mye! Dette er jo det alle håper på :) To streker på testen, og til og med på "gamlemåten" :) Gratulerer!!!

Ser du skriver at du har en MA bak deg. Prøv å "glem" den og tenkt at dette skal gå bra. Det er faktisk ganske mange som opplever både MA, SA og alle disse andre forkortelsene en gang - men som får en frisk baby ved neste graviditet :)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...