Gå til innhold

Hjelp - navn!

snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har me òg namnet klart - men det er det einaste me held for oss sjølve i denne prosessen;) Eg gidd ikkje at foreldre og vener skal ha meiningar om det er fint eller ikkje - når jenta kjem og namnet er klart er det liksom ikkje noko å diskutere. Men så har me kanskje familie som har litt vel mange meiningar, då;)

No veit eg ikkje kva de har tenkt på - me har ein liten Ole - noko eg sjølvsagt syns er eit fint namn! Lykke til med valget!

Annonse

Vi har begynt å tenke på navn, ja. Det var vel noe av det første vi gjorde da vi fikk vite at jeg var gravid :-) I tillegg til å kjøpe ny bil, det var vel strengt tatt det første som sto i min manns hode, hehehe.

Vi liker korte, enkle navn med et visst særpreg, men vi har ikke helt bestemt oss ennå. Skal tygge litt til på det før jeg legger dem ut her tror jeg ;-)

Før vi visste at vi venter to jenter, hadde vi Håkon som en soleklar favoritt hvis det ble en gutt. Gard sto også på lista. Ellers synes også jeg at Olav er fint - det heter nemlig min far, og ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...