Gå til innhold

Spøkelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

vel, vi leier leilighet i kjelleren dems. Både i selve huset og i leiligheta er det ting som har blit borte/ flyttet påuten at vi har rørt det, både jeg og huseier har blitt dyttet ut av bestemte rom i huset, guttungen dems blir skremt opp om natten.. TV'n kan slå seg på uten grunn (etter at vi dro ut kontakten) og samme med radioene..

Når vi fikk besøk av "klarsynt", så fant hun ut at det er en mann, men vi vet ikke sammenhengen der... de dagene som har gått nå, så virker det som om det har hjulpet... fortsatt tung energi, men slikt forsvinner først etter litt.. kan hende det var flere her, men hun fikk ikke kontakt med noen hvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For litt siden nå åpnet døren seg her. Som i en gammel dør at dørhåndtaket gikk ned og døren åpnet.

Hører stadig folk komme gjennom dører. Åpner ytterdøren, lukker den og går inn. Og vi er mange som opplever det.

Jeg så ting når jeg var yngre, men vil ikke se mer! Og har sagt det i fra høyt og tydelig. Men dette med dørene (kan jo være trekk) og skrittene (kan jo være innbilt, men alle ungene hører det og)....... Det blir ikke borte.

Selvsagt kan jeg ta hardt i å se at ting står og svaier en del inne, at det er visse områder i huset som blir iskalde innimellom og som faktisk lukter skikeklig vondt.... Men antar at det skyldes trekk (selv på sommeren) og kanskje en død mus i gulvet eller noe...

Men det som sees/høres av mange samtidig som ikke forventet å se/høre noe er jo litt vanskeligere å forklare bort.....

Skrevet

Det spøkte i mamma sitt hus.

Mest sannsynlig var det min stefar som gikk igjen, pga at det ble veldig mye aktivitet etter at han døde.

Det var soverom nede i første etasje, og det var veldig lytt fra gulvet i etasjen over. Knirket noe sinnsykt i gulvet når noen gikk over det.

Så hver natt når man var nede på det soverommet hørte man helt tydelig at det gikk noen oppe. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har med hjerte i halsen lusket meg opp for å se hvem det er som går, og så er det ingen.

Trappene hører man også skritt, og venter på at noen skal komme.

Men ingen kommer. Har blitt så vanlig at kommer det noen så kommer det noen, hvis ikke så er det ikke noe å bry seg om.

Stereo og radio lever sitt eget liv. Skrur seg av og på.

Vi hadde stereo på badet og på soverommet på, men jeg måtte la være å ha det på når jeg skulle legge med eller når jeg var i dusjen. Volumet skrudde seg alltid opp kjempehøyt og skremte meg sånn. Spesielt når jeg akkurat holdt på å sovne eller jeg sto i dusjen.

Kun meg som har opplevd det, ikke noen av mine søsken eller min mor.

Idag er leiligheten leid bort, og jeg har hatt flere ganger lyst å spørre om hun opplever noe hun som leier...

Skrevet

18:42 her..

Glemte helt å si at min mor hadde en litt gammel tv i stua.

Tv-en kunne man skru av med fjernkontrollen, og på selve tv-en.

Skrudde man av tv-en med fjernkontrollen, så kunne man skru på tv-en med fjernkontroll. Var tv-en skrudd av på selve tv-en, måtte man bort og skru den på på tv-en også.

En dag vi satt og så på tv, så skrudde den seg helt av.

Fjernkontrollen lå på bordet, og ingen hadde rørt den.

Vi måtte bort til tv-en og skru den på.

• 3 uker senere...
Skrevet

:)

Noen som har opplevd noe "spennende" i, eller etter påska???

Skrevet

Vi hørte påskeegga romstere noe voldsomt på hytteloftet. Skuuuuuuumeeeelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...