Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Hei Er interessert i spøkelser og møte med mennesker fra "den andre siden". Aldri opplevd det selv. Er det noen her som har opplevd det?? Fortell gjerne:)
Nullstress;) Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 jeg har aldri prøvd, men mamma var hos en "spåkone" da jeg var liten. hun sa at hun ikke trodde noe særlig på det, men om konen fortalte noe fra fortiden, ville mamma revurdere det. -konen sa at mamma var ugift (noe hun kunne ha gjettet da mamma ikke hadde ring på fingeren, hun var tross alt i midten av 30åra) så pratet hun litt løst og fast. så sa hun at hun kunne se at mamma hadde holdt Gud i hans høyre hånd to ganger (noe som betyr at hun har vært døden nær to ganger, som altså stemte) igjen pratet hun litt løst og fast før hun til slutt sier: også ser jeg du har to barn, men det er så rart. jeg ser bare skyggen av den ene (søsteren min døde rett etter fødselen fire år før jeg ble født) grøsser når jeg tenker på det!!
Nullstress;) Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 ja, jeg også. men er litt skummelt også da ,) hehehe. hørt om white noice???
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Dette er ikke spåkone/paranormal greie. Men jeg grøsser når jeg tenker på den. En kompis av meg er buddhist. En gang dro han til buddhistiske tempelet for å bli spådd. Det var ikke en person som spådde han, men han måtte gjøre et eller annet. Vanskelig å forklare. Han skulle riste en beholder med masse pinner som er numerert. Han skulle riste på den greia til en pinne falt av. Så skulle han ta en lapp med det nr som var på pinnen. Men i såfall, så ble det spådd at de næremeste dagene vil han bli utsatt for en ulykke. Men det sto ikke noe spesifik hva slags ulykke. Nøyaktig 4 dager senere havnet han i en bilulykke. Ansiktet var brukket på flere steder. Da han kom til bevissen igjen, var det første han ville se var den lille lappen med spådommen.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har ingen egne opplevelser men moren min sier hun kan se de døde hvis de hjemsøker steder. Hun har fortalt en del historier. For eksempel: Vi bodde et sted i nærheten av der jøder og andre som ble deportert under krigen ble samlet og moren min sa at hun møtte folk i kjelleren som snakket yiddish. Hun fikk tak i en "jødisk prest" og fikk ham til å velsigne disse sjelene og da forsvant visstnok besøkene.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 White noise?Hva er det? Godt at de urolige får hjelp til å komme seg videre. Har dere sett noen episoder med Lisa Williams? Jeg sitter med konstant gåsehud når jeg ser på henne:) HI
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Fikk litt gåshud av å lese det. Jeg ble kjent med en via jobben. Hun fortalte meg dette: En vennegjeng av henne prøvde ouija brett en gang. De laget et brett selv, og brukte glass som de holdt en finger på. Så prøvde de dette ut da. Kom med masse sprøsmål. Jeg husker ikke helt om kollegaen min fortalte om glasset hadde rørt på seg. Men hun ene opplevde masse rare ting etter å ha prøvd ouija brett. En dag skulle hun gå inn på rommet sitt, men plutselig snublet hun som om noen hadde trukket et tau rundt foten hennes. Og en annen gang satt hun og gjorde lekser. Så gikk hun ut for å drikke. Tok kanskje 2 min. Da hun gikk tilbake til rommet sitt, så lå alle bøkene og kosebamensen hennes (som lå på en hylle) nede på gulvet. Som om noen hadde kastet det på gulvet med vilje. Litt scary.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 White noise er stemmer som blir tatt opp på bånd der de døde snakker. Tror jeg da.
Nullstress;) Skrevet 16. mars 2010 #11 Skrevet 16. mars 2010 ja. om man setter på en vifteovn (må ha bakgrunnstøy) og finner frem en båndopptaker (kan bruke mob) da kan man spørre om noe, fortsette å ta opp i et par min til. slå av opptaker og ovnen og hør på opptaket. jeg prøvde dette maaaaange ganger, ville høre om mamma var hos oss. jeg spurte gjentatte ganger: er du her å passer på oss??? til slutt, etter sikkert 20 opptak (!!!!!) hørte jeg et kort ja!!! sikkert maaange som ikke tror på emg, men det bryr jeg meg ikke om. for jeg har opptake(mobilen) hjemme, så jeg kan høre på det npr ejg vil!!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #12 Skrevet 16. mars 2010 Men hvorfor må man setter på vifteovnen?
Nullstress;) Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 colin fry var i drammen i aug 09. og kommer mest sannsynlig tilbake i år. det gjør også KANSKJE lisa williams!!! og gjett om jeg skal dit da!!!!! oooooooooo
Nullstress;) Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 fordi "stemmene" må bli tatt opp av en bakrunns-støy. kan også bruke rennende vann, tv (uten signal) osv
Nullstress;) Skrevet 16. mars 2010 #16 Skrevet 16. mars 2010 skal si ifra her inne om hun kommer jeg hihihi
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #17 Skrevet 16. mars 2010 Er det sånn at du må kjøpe billetter for å komme på showet hennes?
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2010 #19 Skrevet 16. mars 2010 I huset jeg bor hører jeg skritt i etasjen over nesten hver kveld... I begynnelsen trodde jeg det var mannen min som sto opp igjen for å gå på do, men han kom aldri... En kveld, i det jeg holdt på å sovne, bråvåknet jeg av at noen åpnet ei dør i gangen utenfor soverommet vårt og gikk ned trappen. Da krøp jeg livredd bort til mannen min... Men sånn ellers syns jeg også det er velig spennede med sånt;)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #22 Skrevet 21. mars 2010 hadde en gammel mann som passa på oss der jeg bode før (gammel bygård) så han fler ganger.. så ja, tror på gjennferd/spøkelser
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #23 Skrevet 21. mars 2010 vi hadde "renselse/utdrivning" i huset der vi er leieboere på fredag..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #24 Skrevet 21. mars 2010 Hvordan gikk det da? Og hvilke type® spøkekelser hjemsøkte dere?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #25 Skrevet 21. mars 2010 Hvorfor hadde dere renselse av et hus dere leier? For å utrydde huseier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå