Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å melde oss på babysvømming, men syns 18.30 er ganske seint! Er det et vanlig tidspunkt?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Vi starter 16.00.

Det var da fryktelig sent med 18.30. Er det ikke vanlig at barna legger seg rundt 19.00?

Skrevet

Her går det 2 forskjellige kurs, ett kl. 10.00 og ett kl. 17.00 (slik at evt. far kan være med dersom han er på jobb om dagene). Synes dette er en ypperlig løsning. Vi går kl. 10.00, poden her sover som regel før kl. 19... 18.30 er definitivt altfor seint for babysvømming, spør du meg.

Skrevet

Vi går kl 14 på søndager. Fant ut at det var det beste for oss, siden kursene i uka går så sent og det blir fort stress når pappa skal hjem fra jobb.

Skrevet

Høres ut som mer fornuftige tider ja.. Her tror jeg det bare er ett kurs, men jeg skal forhøre meg om det finnes flere. Tror ikke jeg gidder hvis det starter så seint! Skal jo prøve å innføre leggerutiner nå, og da syns jeg 18.30 passer bedre til bading og stelling her hjemme :)

Skrevet

da vi begynte på babysvømming var også det kurset kl 18.30. gikk veldig greit det, men da var hun bare 3 mnd. har akkurat byttet til tidligere kurs nå (nå er hun 10 mnd) men dette er mest pga jobbsituasjon.

merket jo at hun nå begynte å være litt trøtt i vannet. legger seg kl 19 til vanlig.

vi har gjort det slik at hun sover litt på forhånd, og at det er rett i pysjen når hun er ferdig med å bade. så har jeg ammet henne før vi reiser fra svømminga. har gitt kveldsgrøten før vi reiser, og når vi kommer hjem er det tannpuss og senga.

fngert greit for oss, men vet endel som byttet tidspunkt pga at det var for sent.

Skrevet

Hørtes jo ut som en grei løsning det da :) Foreløpig ser det ikke ut som jenta mi har lyst til å sove før mamsen legger seg for kvelden, så kanskje det er verdt å prøve babysvømming selv om det er litt sent. Hun er bare 3 mndr enda, så det kan jo fungere en stund. Hun elsker å bade og plasker rundt i badestampen vår. Den er derimot blitt litt liten, så kanskje hun får "rast" ifra seg litt i basseng:) Fint om hun blir trøtt av det da, så kanskje vi får henne i seng til normal tid en dag i uka i allefall..hehe

Skrevet

her har det fra første stund vært veldig stas med babysvømming. begynte når snuppa var 3 mnd.

instruktøren vår (som har drevet med dette noen år) sier at de fleste babyene sover veldig godt når de har vært på svømming, og at det gjør underverker på nattesøvnen hvertfall den natta.

jeg syntes det har fungert greit. selv om snuppa er veldig trøtt på den tiden når hun er hjemme, så blir hun litt oppgira av at det skjer noe spennende, og virker som hun glemmer hvor trøtt hun er. (men sover veldig godt i bilen på vei hjem)

skjønner jo at det ikke er det beste tidspunktet, men samtidig så har vi hatt det veldig fint. men man må lage egne rutiner for den ukedagen.. og finne noe som fungerer. men som sagt, noen foreldre syntes det ble for sent, og sluttet eller byttet tidspunkt.

for oss har en lur før vi reiser.. eller en i bilen (har 20 min kjøring) hjulpet veldig.

babysvømminga har bare vært (og er) så utrolig koselig og givende. er jo ikke mye aktiviteter man kan gjøre sammen når de er så små.

Skrevet

Ja, jeg også syns det virker så trivelig:) Så forresten at det ikke starter før kl 19.00 nå.. jaja, jeg skal vurdere det likevel :)

Skrevet

det er ikke andre instruktører som har kurs da? er to forskjellige her jeg bor.. eller om du har en nabo by der det finnes babysvømming på andre tidspunkt. (om det ikke er så langt selvfølgelig)

har du spurt instruktøren om hvorfor det er så sent? .

Skrevet

nei, jeg har ikke sjekket det ut så nøye enda.. skal ta meg en ringerunde i morgen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...