Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Manduca er høyere i panelet og kan også forlenges enkelt =) Den har også "innebygd" spedbarnsinnlegg som gjør at en kan bære mindre barn i den.

Jeg har ikke testet Manduca, men Ergo. Den var veldig god, men ble fort kort i ryggen og ble ikke brukt noe særlig etter at bebisen fyllte 1 år. Maaaange anbefaler Manduca og jeg kommer nok til å teste med nybebisen =)

• 3 uker senere...

Jeg lånte en Manduca av ei venninne, for jeg ønsket å prøve å bære sønnen min på ryggen. Men jeg skjønte rett og slett ikke selen....

Nå har jeg kjøpt meg en ERGO, og den syns jeg er kjempelett! Klarte å få ungen (11 mnd) på ryggen helt alene flørste gangen jeg prøvde.

Synes ikke det er så veldig mye å skjønne ved Manducaen - kjempelett å bruke. Har et "kolikkbarn" og både han og jeg er storfornoyd med Manducaen. Har brukt den fra 2 ukers alder, han er nå 8 uker, så jeg har ikke erfaring med større barn i bæreselen. Men så langt anbefaler jeg Manduca! (Kjenner ikke til ERGO)

• 3 uker senere...

Jeg har prøvd begge herlighetene. De er veldig like, er ved første øyekast kun designet som skiller syns jeg da.

Har endt opp med manduca som favoritt bla på grunn av at man kan forlenge ryggen. Det er rett og slett nødvendig nå når mini har blitt junior.

I tillegg er det den klipsen som fester hoftebeltet. på ergoen kommer den på siden, mens på manduca er den ca midt på magen. For meg og min fasong passer manducaen best, for ergoen gnager på hoftebeinet.

Det jeg liker mest med ergoen er sovehetta, som jeg syns er romslig og deilig, men den kompanserer ikke for gnaging og størrelse ;-)

Uansett så elsker jeg å bære! Bærer så og si hver dag, og har gjort det i 21 mnd! Foreksempel på bussen tar man ekstremt mye mindre plass enn både vogn og meis. Det er helt perfekt når vi reiser i rushtiden til barnehagen :-)

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Jeg liker ergo'n best, selv om den har kortere panel (men ja manduca er penere!).

Har en gutt på 17kg og ca 1m lang. Har akkurat sluttet å bære han fordi jeg har bekkenløsning. Så lenge jeg setter han rett er ikke det "korte" panelet noe problem, når han er 2år greier han å sitte fint uten støtte til over skulder'ne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...