Puppen og lillemor Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har nå blødd/hatt brun utflod i tre uker mer eller mindre sammenhengende (hatt noen dagers oppholds innimellom). var på ul i dag - 9+6 - og alt ser helt perfekt ut! Vi så noen små armer og bein.. hjertet slår.. og størrelsen er helt perfekt! Er så utrolig letta nå! Og ville gjerne dele dette med dere som også opplever blødninger her inne.. det trenger tydeligvis ikke bety at noe er alvorlig galt! )))))
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Åååååå...Hurra. Dette var kjepe godt å lese. Veldig bra at du fikk se på ul at alt er bra med den lille. Nå kan du puste letta ut. Nyt dette nå;=))) Klem
Cat&Gullungene Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Så godt å høre!!! Nå ble jeg glad på dine vegne ;-) Lykke til videre.
mamselise Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 :-D Jeg var også på ultralyd i dag (11+1) på grunn av blod og litt slim --- Og var nok like happy når den lille bamsemumsen der inne viftet med armene til meg:-D Hadde ikke så veldig god følelse etter å ha vært inne på ørten diskusjonsforum og lest om blødninger og utflod i går... Men heldigvis tok jordmor det alvorlig og fikk meg inn på sykehuset i løpet av et par timer... Så fatt mot jenter om det skulle komme en skvett blod, det trenger ikke være noe galt!!! Lykke til videre!
mov:) Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 takk takk:) dette trengte jeg virkelig. Har blødd pittelitt og hatt pittelitt brunlig utflod, har bestillt meg privat ul,og har time førstkommende mandag:) er da 6+5 på vei.håper alt ser bra ut:)
07 +08:) +10:-) Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 åh godt å høre at alt er vel selv om en blør litt:-) jeg var til lege idag etter å ha hatt brun utlod og litt blod nesten to uker i strekk (7 uker no), fikk time på ul i mårrå, er ganske spent sjøl om jeg har vært instilt på at det ha vært en liten abort der inne de siste to uker.. Men uansett spennende å se:)
Sinnataggen_lykkelig <3 Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Åj dette var gode nyheter. Jeg har hatt blødninger i 3 uker, men har ikke vært til ul. Sluttet å blø for litt over en uke siden. Jeg skal på privat ul etter hvert. Vil helst ikke på innvendig ul, så venter litt til. Godt at du deler dette med oss. Er nok mange som blør og automatisk tenker at nå er det over. Lykke til videre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå