Julle&LilleBus Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Kom over den til en grei pris, vurderer å kjøpe. Men hørte det var noen som mente den var veldig bratt.. Erfaringer?
mamma og trollemor Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Vi kjøpte det setet for ikke så lenge siden. Jeg synes trollemor sitter fint i det, virker veldig trygt men kan være enig at hun sitter veldig rett (hvis det var det du mente med bratt?) Når hun sovner så er det noen ganger hodet faller forover selv om vi har det på bakerste stilling. Men jeg forstod det egentlig sånn at det har ganske mye med hvordan kurv det er på selve baksete i bilden. Det er vel ikke så mange alternativer hvis man vil ha et sete man kan ha begge veier?
Julle&LilleBus Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. mars 2010 Ok Det var rett jeg mente ja. Vi får sikkert prøve det i bilen før vi kjøper, så det er jo bare å sjekke ut. Jeg vet at de selger sånne slags "pølser" i sånn liggeunderlag-materiale til å legge innerst i baksetet så bilstolen ikke blir så bratt når den står bakovervendt. Har det på Refleks Jeg tror Britax og ActaGraco og flere har seter som man kan ha begge veier. _Tror_ jeg..
mamma og trollemor Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Sånn pølse var veldig lurt da, det skal jeg sjekke ut tror jeg. Har tenk på å bare legge et teppe eller noe under men så var det noen som sa at det kanskje gjorde stolen mer ustabil eller no. men hvis det selges for å ha der kan det vel ikke gjøre noe på sikkerheten. ActaGraco kan man også ha begge veier, men jeg syns det var skikkelig stygt men smaken er forskjellig besafe er jo mye finere... hihi!!
Julle&LilleBus Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. mars 2010 Enig i at de andre setene ikke er så fine som BeSafe.. Det har jo litt å si. Men ettersom jeg har forstått er jo BeSafe et veldig sikkert sete, og det er jo det viktigste. Men en god kombinasjon av disse er jo ikke dumt! Ja, de selger jo sånn pølse beregnet til den bruken på Reflex, så da tror jeg det skal være sikkert. Beltet vil jo holde stolen stramt på plass selv om den ligger under (vi skal ikke ha IsoFix) Var så heldig at jeg fikk sett stolen "live" nå nettopp, ei venninne som har den og er fornøyd, den så veldig bra ut, så tror vi går for den. Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå