BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Noen her som har bruk den og har erfaringer? Kom over den og kjoepte den her paa internett, sammen med EL tester i strimler, som jeg forressten ogsaa lurer paa om de er ok aa bruke eller om jeg helst burde ha kjoept vanlige staver... Noen som mener noe om det ogsaa? Alt dette er helt nytt for meg!
Lillemy36 Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 hei, hei og velkommen hit:-) jeg har ikke hørt om den kremen nei, men jeg har ikke sett etter noe sånt heller da. Det er vel litt ymse meninger om de strimlene, men tror staver er sikrere. Jeg har kjøpt Clearblu fertillitetsmonitor som skal være veldig bra:-)
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Hei hei. Jeg kjøpte den og har prøvd den. Knallbra når man trenger ekstra fuktighet i prøveperioden.... Om du blir lettere gravid kan jeg ikke påstå, men den gjør forholdene optimal for sædcellene. Kan anbefales. Jeg kjøpte også staver og strimler. Strimlene brukte jeg når jeg var nysgjerrig, mens når jeg trodde jeg nærmet meg EL perioden brukte jeg stavene i tillegg. Var ingen forskjell. Husk at to streker alene ikke betyr EL på strimlene! De må nemlig være like sterke eller at test-streken er sterkere enn kontrollstreken. Lykke til:)
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2010 Takk skal du ha! Det var noe jeg plutselig kom over, saa det var et lite saann "impulskjoep". Faar se hvordan det gaar! Vet vi kommer til aa ha behov for glidekrem naar vi skal i gang med proevinga (denne mnd!!! har mensen naa ,men saa braker det loes!) og jeg tror det vil vaere veldig vanskelig aa unngaa litt stress.. Saa det er godt aa vite at den er faktisk BRA for saeden. Og strimlene er saa mye billigere enn stavene, og man maa jo ofte proeve seg litt frem der, saa kjekt aa se de virker hos andre. Takk igjen og lykke til selv!
Bumblebeee Skrevet 19. mars 2010 #5 Skrevet 19. mars 2010 Pre-seed er ikke noe mirakelkur, men hvis du bruker glidekrem til vanlig så anbefaler jeg den på det varmeste:) Vi bruker vanligvis en krem fra kondomeriet. 1.svangerskap: vanlig glidekrem i pp1, ikke gravid. Pre-seed i pp2 = GRAVID. 2.svangerskap: vanlig glidekrem i pp 1 og 2, ikke gravid. Pre-seed i pp3 = GRAVID. Det kan selvsagt være tilfeldig, men jeg tror det var glidekremen vi brukte før som ødela miljøet for spermiene. Så jeg har tro på Pre-seed.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå